Pakaian Tradisional Terbaik sempena Bulan Kebangsaan 2018

Pakaian Tradisional Terbaik sempena Bulan Kebangsaan 2018
Asalamualaikum & Salam Sejahtera Semua
Salam Jumaat Penghulu segala hari.

Inilah dia beberapa gambar kenangan yang menarik apabila mereka dalam gambar dinobatkan sebagai pemenang Pakaian Tradisional Etnik Malaysia yang berlangsung di Majlis rasmi Penutupan Program Bulan Kebangsaan peringkat SK.Penagatan, Keningau pada 19 September 2018 yang berlangsung di Dewan  Terbuka SK.Penagatan, Keningau.

Pemenang kategori pakaian terbaik wanita di sandang oleh Cikgu Jeramah AK R pemenang pakaian kategori Guru Pelatih Cikgu Lia, Kategori pakaian terbaik lelaki ialah Cikgu Hendry Yamurong, masing-masing telah diberi hadiah kemenangan yang cukup bermakna bagi mereka.

Jika kita melihat pakaian etnik Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, memang kita akan dapat lihat berbagai corak dan reka seninya. Memang menarik dan apa lagi bertambah cantik si pemakainnya, anggun dan penuh bersopan santun. Baiklah untuk anda hari ini lihatlah pakaian mereka.

Menarik pakaian sempena Bulan Kebangsaan 2018.
Yang berdiri itulah dia pemenangnya..

Cik Lia Anak  Pura..pemenang kategori Guru Pelatih

Anggun kelihatan pakaian trradisi wanita  Sabah..

Dua cikgu wanita memperagakan pakaian tradisional Sabah

Pakaian Tradisional Wanita Sarawak..

Cikgu Hendry Yamurong..terbaik pakaian kategori lelaki..

Catat Ulasan

4 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.