Jika Ada Alamat Anytime Hantar Hadiah

Jika Ada Alamat Anytime Hantar Hadiah

 Jika Ada Alamat Anytime Hantar Hadiah
Harap Blogger Aiza, Nao Mei & SP beri alamat
sesegeranya...termasuk Cik Ash ya!
Tahniah & Syabas Kepada Komneter Unggul November 2015.


UNIK HEADER BLOG TOP 10 KOMEN UNGGUL NOV 2015

Imej Cik Akak Blogger
( Minta maaf - Imej ni Etuza ambil.link pagi tadi tak dapat ke laman Cik Akak )

Jari Manis : Travel List
Header Jari Manis
Sentiasa Panas
Header Sentiasa Panas
belajar untuk sabar
Header Blog Iryaty Ahmad
Imej Di Blog Cik Ash
Header Blog Dairi Hidupku 
The Kehalusan Kelembutan
Header Blog The Kehalusan Kelembutan Nurliyana Zulkifli 
cikpinz.com - Cerita Orang Bujang
Header Blog COB ( Cikpinz )
Mizz Aiza
Header unik blog Mizz Aiza
Boleh lah berkenalan dengan blogger mesra di blog Etuza ini ya. Usah malu dan segan follower blog mereka dan bertegur sapa lah antara kita. Yeeahhh!!! dapat hadiah lagi. Hadiahnya Rahsia,dan salah seorang mereka mendapat hadiah HEBAT MANGKUK PUTIH BERSINAR  alat hidang Cina yang anggun dan kualiti.Salam hormat.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

22 ulasan

assalam..cepat2 hantar alamatnya tu...tahniah kpd yg disenaraikan..

Tahniah buat mereka semua
Begitulah indahnya ukhuwah berblog yg unik
Tak jumpa tapi mesra.

Tahnai kepada Pi berjaya dalam senarai ya

Jamil kena rajin hahaha komen jga tau..baru ada hadiah..

Alhamdulillah .tahniah semua :-))

Cik akak ada juga ye....makseh cikgu...jap cik akak hantar detail

cik akak hantar kat fb cikgu

Alhamdullilah..tersenarai sekali lagi..terima kasih Etuza

wowww....tahniah pada yg tersenarai....hihihi

Terima kasih diucapkan buat cikgu etuza. Pasti sangat bernilai hadiah yang diberikan ni. Apa pun, saya tunggu di restoran jawa..;)

silakan amik pic Dato' Siti. hehe. first time dtg sini. tahniah semua ! salam ukhwah

lama tak singgah sini... apa khabar cikgu...

Tahniah buat semua yang tersenarai ^-^

Tahniah buat semua yang tersenarai ^-^

Memang femes gambar cik akak yang putih putih nie..hahaha..

Tumpang lalu..

Lain kali saya tinggalkan jejak ya Cikgu, penat sgt, baru jer sampai ke destinasi atas urusan rasmi.

Tahniah buat mereka semua yg sememangnya layak mendapat penghargaan. Bukan macam saya yg agak malas sikit...huhu. (Sibuk sebenarnya...)

BM, kamipun sibuk juga tapi suka menyibuk di sini, hi3

Alhamdulillah tersenarai di sini.. terima kasih cikgu.. aiza baru hantar alamat tadi..

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (430) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (363) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (292) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger