Popular Posts - Ramainya Yang Klik

Popular Posts - Ramainya Yang Klik
Asalamualaikum & Salam Sejahtera Semua, semoga ceria hari ini. Usah bersedih selalu nanti susah hati. Hidup harus ceria dan sentiasa bersemangat demi untuk mencari redha Allah. Tunaikan solat walau di mana keberadaan, sebab solat itu adalah tiang agama kita iaitu agama Islam.

Terkejut tau sejak semalam, ada rasa pertanyaan dalam hati ini. Ya kenapa tu? Sebab dalam ruangan POPULAR POSTS Blog Etuza tiba-tiba nampak wajah Blogger Cik Akak. Apa hal naik ke ruangan Popular Posts? Biasa yang naik selalu adalah entri atau catatan terbaru Etuza dalam blog ini. Etuza klik lah post Etuza yang bertajuk " PESONA BLOG CIK AKAK & KEPUASAN BERBLOG ITU ABSTRAK ". Wah patutlah naik lagi entri ini, ramai yang datang membaca pendapat Etuza tentang kepuasan berblog. KLIK TAJUK TU YA -JIKA NAK BACA.

Etuza mohon maaf jika ada blogger yang tak sependapat dengan Etuza. Kepuasan berblog ni jangan kita sempitkan hanya dengan membaca pendapat Etuza, pendapat lain bloggers merata Malaysia belum kita tahu. Sedangkan ada berjuta ramainya bloggers di Malaysia ini, pendapat mereka kita hargai dan kita terima juga. 

Baiklah TERIMA KASIH  kepada blogger dan rakan membaca yang datang membaca di laman Etuza ini. Bestnya berblog dapat melepaskan kata-akata dalam hati, namun kita hanya mampu menyatakan apa yang baik-baik sahaja ya. Pastikan juga amalan yang realiti hanya yang baik-baik sahaja, walaupun dalam masa sama kita selalu melihat perkara negatif di sekeliling kita. Selamat berbolog, belanja dua  keping gambar admin blog ( ETUZA ). 

Gambar lama ya..sekarang dan tak berepa minum berais.
Gambar 2014. Lama dah kan..

Wah HADIAH kepada PENGKOMEN UNGGUL 2018
ada dah..tunggu saja, harap nanti tak salah alamat ya.

Mana lah JM dan WP lum ada alamat mereka ni.Boleh tak teman blogger ketuk pintu maya mereka berdua.Ada rezeki ni untuk mereka...

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Tak sabarnya nak tunggu hadiah sampai.

    BalasPadam
  2. alhamdulillah dan tahniah cikgu..traffic naik mendadak

    BalasPadam
  3. Seronok berblog ni bila kita berkongsi menyuarakan pendapat masing masing dgn cara tersendiri dan berusaha tidak menyinggung org lain...

    BalasPadam
  4. JM is comingggg hihih...sorry cuti lama x sempat tgk blog

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.