Blogging & Follow Blog

Blogging & Follow Blog
Hari ini bersamaan 19 Oktober 2018, adalah hari cuti peristiwa sekolah Etuza setelah dua hari menjayakan hari sukan peringkat Zon Pegalan, Keningau, Sabah. Melaksanakan program kesukanan dalam masa dua hari yang melibatkan 10 buah sekolah memang berat dan apatah lagi berlawan dengan cuaca yang agak panas.

Dengan itu Etuza punyai masa banyak hendak BLOGWALKING SINI ( Klik ) dari blog ke blog. Melompat macam katak lah hari ini. dari blog ke blog, dan yang menariknya Etuza berharap blog yang baru dan lama itu ada ruangan FOLLLOWERS maka Etuza akan follow mereka, follow blog banyak-banyak agar bertambah meriah blog mereka dan begitu juga blog Etuza. Hari inilah kesempatan hendak naikkan trafik blog. Bukan selalu ada cuti seperti hari ini. Tetapi jika ada cuti, Etuza tetap bangun awal, sebab nya sudah terbiasa dan kita semua Umat Islam WAJIB tunaikan solat subuh, ha itulah kena bangun awal pagi lah setiap pagi. Ok.tunggu siapa blog Etuza terjah ya. Salam sayang di angin nan lalu.

Catat Ulasan

2 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.