Kontenjen Perbarisan Zon Pegalan MSSD 2019

Kontenjen Perbarisan Zon Pegalan MSSD 2019
Asalamualaikum & Salam sejahtera Semuanya
4 Mac hingga 7 Mac 2019, adalah tarikh berlangsungnya sukan MSSD peringkat Daerah Keningau 2019.  Atlet sekolah menengah dan atlet di sekolah rendah semuanya turun ke Kompleks Keningau untuk bertanding di MSSD ini. Memang meriah sekali.

Sekolah Etuza telah berjaya mewikili pertandingan lintas hormat tahun ini. Bermakna 10 buah sekolah di Zon Pegalan menyandarkan harapan kepada perbarisan sekolah Etuza.  Sebagai pengurus pasukan ini Etuza rasa berdebar dan merasa begitu sengit pertandingan ini apabila menampilkan sekolah dari Zon lain bagi mmenyahut cabaran. Pihak sekolah Etuza memang telah laman membuat persediaan. Namun keputusan rasmi pertandingan perbarisan di Juarai oleh Zon Bandar, Kedua dari Pekan dan Ketiga Zon Apin - Apin, Keningau. Semoga kejayaan menjadi perangsang kepada semua sekolah khasnya kontenjen sekolah Etuza yang hanya sekadar mendapat tempat tempat ke -4.

Baiklah Jom Tengok Gambar Kenangan kami

 Zon Pegalan team perbarisan..




Adik Zulnizam Sabius Ketua Komenden Perbarisan 

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Tahniah
    Mudah2an Zon Pegalan dapat melahirkan atlet2 berbakat mewaliki daerah pula.

    BalasPadam
  2. jap2, kontengen tu apa ya maksudnya? kontinjen ke?

    BalasPadam
  3. Blogger Nordiana ya kontenjen minta maaf banyak tul typo kali ini. Ni lah kes terburu2 ni atau tak lagi semak ejaan..kepada semua mohon maafkan Eruza ya

    BalasPadam
  4. Tahniah buat pendidik dan pelajar

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.