Pasu Seramik Antik & Bunga Kertas Anggun

Pasu Seramik Antik & Bunga Kertas Anggun

Asalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.
Awal pagi update blog, selesai solat subuh hari yang wajib ditunaikan  Etuza klik blog hari ini, terasa hendak terbitkan satu entri dalam wall balog kegemaran ini.

Hari ini tampilan beberapa bunga di tanam dalam pasu seramik yang antik kelihatannya. Antik kerana pada luar pasu seramik ini nampak berbagai seni ukir yang cantik dan menawan sesiapa melihatnya. Biasanya bunga kertas akan menyerlahkan kecantikan apabila kita tanam bunga kertas pada pasu sesaiz dalam gambar ini. Apatah lagi andai kita ambil langkah sentiasa menyiram membajainya dan memotong atau memangkas buang reranting yang sepatutnya dibuang, pasti bunga kertas cepat berbunga dan kita akan melihat satu kembangan bunga kertas renek yang amat anggun pada pandangan kita.

Bunga menyerlah itu ertinya bunga itu bagaikan membalas budi kepada tuannya yang memelihara bunga itu. Hargailah bunga alam. Untuk itu mari lihat tampilan bunga kertas dalam pasu-pasu antik ini. Jemput tengok...




Bunga kertas kusta 






Cantik sekali di lihat..apapun ada beberapa bunga kertas dalam gambar yang perlu di projek, maksudnya sepatutnya di cantas rantingnya agar lagi centik kelihatannya.

Catat Ulasan

3 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.