Imbasan Sambut Ketibaan Murid 2017 Part 2

Imbasan  Sambut Ketibaan Murid 2017 Part 2


Asalamualaikum & Selamat Sejahtera Semua

Keadaan menyambut murid tiba hari pertama 2017- Selamat Tinggal 2017

 Setiap tahun di sekolah Etuza inilah program yang pertama sekali dilaksanakan iaitu, semua warga guru berbaris menyambut ketibaan murid pada hari pertama. Dan peristiwa ini harus di rakam agar dapat dijadikan kenangan dan dokumentasi sekolah sebagai bahan sokongan bahawa program ini benar-benar di laksanakan. Dan untuk sesi persekolahan 2018 apakan ini akan dilaksanakan lagi. Semoga apa yang baik dan mempunyai nilai tinggi atau adanya pemupukan kasih sayang dapat diteruskan di sekolah Etuza tahun 2018. Etuza dengar akan ada guru baru di sekolah Etuza yang menjawat jawatan Penolong Kanan HEM.



Murid bersusun berbaris sambil menghulur salam ketibaan pada awal persekolahan
2018. Dan ini program yang dikehendaki oleh PK HEM masa itu.

 Murid tiba dengan senyuman gembira disambut dengan ikhlas oleh warga guru 2017.

Anak- anak ini adalah jentera baru, pelapis pentagbir dan aset kemanusiaan untuk menjayakan keharmonian sesebuah Negara. Dengan itu semua warga guru di pelusuk Malaysia  harus memberi didikan sama rata kepada murid di sekolah tanpa mengira anutan agama dan suku kaum serta kedudukan. Cara ini akan membentuk perasaan murid dihargai di sekolah seawal persekolahan. 




























2017 yang bakal berlabuh pasti menjadi kenangan yang abadi manis untuk di kenang. Selamat tinggal 2017 dan selamat datang 2018. Mari bersyukur dengan ketibaan wajah baru 2018.

Catat Ulasan

1 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.