Follow Blog Banyak-Banyak

Follow Blog Banyak-Banyak

Follow blog banyak-banyak, bermaksud kita sebagai blogger di Malaysia follow ( Ikut ) blog rakan-rakan blogger lain di laman sosial maya. Baru meriah baru gempak dan baru kita melonjakkan kegembiran sesama bloggers di mana juga berada. Tidak perlu lah main pilih-pilih siapa blogger tersebut, nampak bloggers Sabah ala tak ikut tak follow kami sedihlah begitu. Kita 1 Malaysia. Blogger kena berani follow banyak-banyak blog yang bagaikan cendawan di udara maya. Sila lah follow dan follow.
Klik banner untuk Follow Blog NOOR AZLAN. ( Promot blog kawan yang antara lain aktif komen di blog Etuza. Anda bagaimana suka komen kah? Komen yang membina saja dibenarkan. Terima kasih.)

Follow blog banyak-banyak, tajuk atau tema pengatas pada catatan Etuza kali ini tercetus di minda apabila setiap kali ke laman blog kawan-kawan atau ke blog baru lahir, akan terpamer ruangan FOLLOWER atau pengikut blog tersebut. Sebenarnya sudah lama ruangan follower ini bersaing hebat dengan ruangan follower GOOGLE PLUS yang menampakkan imej atau ikon lebih cantik dan besar, klik google plus lebih mudah kerana terus tuju ke blog individu tersebut. Apapun ruangan follower yang lebih old style tetap ada kelainan dalam blog. Sebab itu Etuza masih suka dan cintai ruangan followers part lama di dalam blog masing-masing.

Nah! kepada bloggers baru tunggu apa lagi segera lah kita follow blog yang masih baru yang masih kesepian dengan beberapa  followers itu. Blog tidak ada ruangan followers itu biarkan dia, itu hak dia mahu ada follower atau tidak bukan hal besar, tetapi cukup lah kita sudah guna followers maka follow lah banyak-banayk. Rugi jika tak follow nanti ketinggalan informasi. Sudilah klik SINI sebelum tutup line. Selamat follow banyak-banyak blog kegemaran anda.


Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. alangkah baiknya kalau masing2 follow. tentu lebih meriah jika ada mutual respect kan?

    BalasPadam
  2. BLOGGERS RAJINLAH JADI FOLLOWER BLOG RAKAN2 N SESEKALI TURUNKNLH KOMEN WALAU SEPATAH TNDA SALAM UKHWAH BERTAUT

    BalasPadam
  3. Baik... Jom kita sesame follow blog2 lain...

    BalasPadam
  4. Saling mengikuti antara satu sama lain mampu menjalinkan ukhwah.. Walaupun perkwnalan hanya dilaman maya..

    BalasPadam
  5. Bagus folo memolo ni to bgtau jika dah folo maka boleh Kita folo balik. Baru mutual kan

    BalasPadam
  6. Akan diikuti pesanan. Moga sama2 kembang ukhuwah

    BalasPadam
  7. Itew dah follow blog cikgu etuza kan kan

    BalasPadam
  8. Sedih..ada yg unfollow blog itew tp x pe la kan follow ke x nk ke tiada paksaan

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.