Beginilah Jika Anak Lelaki ( Rindu )

Beginilah Jika Anak Lelaki ( Rindu )

Asalamualaikum & Salam Sehati Sejiwa,
Masih lagi termanggu melihat paparan blog teman lain. Terasa hendak update blog. Namun tertanya nak cerita apa?. Jelas sangat sekarang Etuza kurang alert, yakni kekurangan idea yang pantas di minda. 

Klik-klik gambar dalam new folder, banyak koleksi gambar masih dalam backup, mulai lah ternampak ada panggilan idea yang makin banyk melihat paparan gambar tersebut. Inilah idea hasil dari melihat semua galeri gambar dalam kenangan tersimpan rapi di dalam komputer Etuza.



Nampaklah gamba-gambar anak-anak Etuza 3 orang ini. Ketika ini kami pergi ke Kundasang Ranau. Hebatnya pemandangan dan pelbagai bunga yang semuanya menarik. Melihat kalibat anak-anak lelaki Etuza ini, terasa sangat rindu ketika mereka di zaman kanak-kanak. Sekarang sudah jangkau 18 tahun 16 tahun dan 14 tahun. Sungguh luar biasa, terasa baru mereka di lahirkan. Alih-alih sudah besar dan menjadi kawan, sahabat dan teman kepada Etuza. Mereka semua menjadi insan yang terlalu besar nilainya yang Allah anugerahkan.


Anak lelaki, inilah anak-anak lelaki, suka berlari, suka naik benteng dan suka banyak perkara lasak, berbanding anak-anak perempuan. Cukup hebat anugerah Allah apabila kita dikurniakan cahaya mata yang menyejukkan hati dan mendamaikan jiwa. ( Gambar akan tambah lagi )Klik SINI bacaan yang berguna.




Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Kenangan di usia kanak-kanak anak lelaki Etuza

    BalasPadam
  2. Kiranya cikgu mengimbau kenangan masa hero-hero masih kecik
    Sekarang masing-masing dah remaja
    Dah tak ligat macam dulu lagi - rindu saat itu kan cikgu:)

    BalasPadam
  3. saya dikurniakan seorang ja anak lelaki..alhamdulillah..dah kerja..dah boleh menampung keperluan hidup mak ayah serta adik2..

    BalasPadam
  4. cepat jak masa berlalu.....besar sudah dorang..sya ada seorg saja anak lelaki

    BalasPadam
  5. mesti tersimpan kenangan yang cukup hebat...

    BalasPadam
  6. mereka cepat membesar kan..x lama lagi dh timang cucu ahakss

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.