Nov - Dis 2017 Hadiah Untuk Blogger Hebat Hanya Di Blog Etuza

Nov - Dis 2017 Hadiah Untuk Blogger Hebat Hanya Di Blog Etuza 

Asalamualaikum & Salam Sejahtera (Sunyi sepi blog Etuza..)

Tidak lagi seperti dulu diawal pembabitan di arena blog.Terasa hendak kembali aktif tetapi faktor usia dan situasi masa sentiasa tidak mengizinkan beraksi seligat dahulu. Apakan daya kena akur bahawa kadangkala terlalu kesuntukan masa, selain laluan internet amat lambat. Tindakan yang paling bijak yang perlu dilakukan apabila banyak halangan updatekan pengisian di blog ialah akur pada hakikat bahawa tidak perlu lah memaksa diri mengurus banyak hal dalam kehidupan termasuk mengurus blog saban waktu tiap saat dan minit, sedangkan keupayaan amat terhad. Laksanakan tugas update blog andai ada bahan cerita yang segar, ada kelapangan masa dan line internet kita lancar.Tindakan ini boleh membuatkan kita lebih bijak dari memaksa diri, sedangkan kerja-kerja yang lebih nyata di hadapan perlu diselesaikan dahulu.
Klik SINI ?

Sebab itulah kemungkinan faktor blog Etuza ini sunyi dan sepi. Tiada lagi kunjungan mesra dari teman blogger yang katanya suka paparan  cerita di blog Etuza ini. Tiada lagi komentar yang panjang berjela yang mampu menceriakan hari-hari Etuza. Terfikir Etuza bahawa tidak sehebat mana pun pengisian di blog ini. Sekadar cerita pengalaman, hal-hal kekeluargaan, kasih sayang dan cerita menghargai alam semulajadi dan berbagai bentuk cerita Apapun kehadiran beberapa blogger Malaysia yang hebat masih berlaku tetapi tidak seramai blogger dahulu yang datang melihat dan membaca catatan Etuza.Terima kasih kepada yang setia dan masih sudi berbicara dengan Etuza dan datang membaca cerita Etuza. 


Baiklah Etuza hendak buat pengumuman malam ini, niat untuk eratkan sillahturahim sesama blogger di merata di Malaysia. Iaitu Etuza hendak melancarkan satu program menarik di blog Etuza ini iaitu, ingin memberi HADIAH ikhlas kepada teman blogger yang layak dan berhak mendapat hadiah ikhlas dari Etuza. Blogger tersebut haruslah menepati SYARAT yang Etuza gariskan ini.Sila baca SYARAT di bawah ini.

1. Follow blog Etuza.
2. Buktikan dengan komen tiap N3 terbaru Etuza. Berikan komentar membina agar semangat motivasi Etuza dan blogger lain sentiasa tinggi.
3. Promot blog Etuza dengan cara blogger itu sendiri, dengan pelbagai cara biarpun cara simple tetapi bermaksud mempromot blog pinggiran Etuza ini.
4. Blogger itu berjaya membawa sekurang-kurangnya tiga blogger baru FOLLOW blog Etuza dan angka followers dari 443 berubah ke angka baru dan blog Etuza meriah dengan kehadiran blogger baru. Terakhir ialah
5. Link kan URL blog Etuza di laman blog anda.


Hadiah akan diberl kepada yang benar-benar mengikuti syarat yang tertera dari 1- hingga ke 5. Hadiah akan di beri pada bulan Disember 2017. Pasti hadiah tersebut menarik. Pastikan anda menyertainya dan tidak ketinggalan membaca tiap paparan blog Etuza. Selamat membaca dan sahutlah cabaran di blog Etuza kali ini. Semoga anda berjaya.

Catat Ulasan

21 Ulasan

  1. sekali tgk muka tuan etuza tu mcm blogger Ben Asharilah..
    ha motivasi tak komen hahaha

    semoga dipermudahkan program ini k

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya Allah..terlalu besar komen saudari el ni. Blogger Ben tu blogger hebat Malaysia..ramai follower dia. Mybe pada el tapi tidak pada orang lain. terangkat seketika lepas baca ..komen ni cantik beri semangat..hehehe

      Padam
  2. Ya Allah saudari el..terlalu besar komen anda ini. Sangat hebat..ada kah iras Blogger terkenal BEN ASAHARI..sangat2 Etuza berterima kasih..komen sangat bermakna..alhamdulillah

    BalasPadam
  3. Memamg menarik la segmen INI..

    Moga mendapat sambutan yang hebat..

    Bro tampak seri dan ceria..

    Apa rahsianya..

    BalasPadam
  4. follow blog ni..

    tahniah, semoga usaha untuk mempopularkan blog menjadi kenyataan... mmg betul, masalah kekangan masa, tenaga, kelajuan Internet bak siput.. semua tu membuatkan kita semakin jauh daripada blog.. tapi kalau dah minat, kena cari juga masa nak update..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cg Iza terima kasih ya memberi semangat motivasi

      Padam
  5. Semoga terus maju cikgu etuza...di dunia dan di akhirat...kongsikan perkara yang bermanfaat agar terus memberikan pahala sepanjang hayat.

    BalasPadam
  6. Mesti meriah bila buat ala-ala contest macam ni. Semoga blog Etuza semakin meletops nanti.

    BalasPadam
  7. Zaman saya sudab berlalu, bagi peluang kepada blogger lain pula.

    Tahniah Cijgu anjurkan program lagi, trofi lepas masih tersimpan.. 😀

    BalasPadam
  8. Blogger Saf terima kasih InshaAllah

    BalasPadam
  9. Rindu nak dapat hadiah dari blogger etuza. Pasti hadiah gempak ni kan..:)

    BalasPadam
  10. menarik segmen ni.maaf sdh lama tak berkunjung.kekangan masa sibuk dengan kerja dan anak2..kadang update pun melalui hp saja...semoga mendapat sambutan yan ..

    BalasPadam
  11. Wah.. Ada giveaway rupanya.. x perasan Pula mama.

    BalasPadam
  12. Kemungkinan cara Etuza ni rumit bagoi yang todak membaca betul-betul. Baca balik ya

    BalasPadam
  13. Ikut saja apa umi buat ya..senang sahaja..

    BalasPadam
  14. Done follow.. Harap2 ade rezeki..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.