Main Bowling Di Ujana Kewangan Labuan

Main Bowling Di Ujana Kewangan Labuan

Main Bowling Di Ujana Kewangan Labuan

Asalamualaikum & salam Sejahtera Semua 

Masih dalam cerita di Labuan, nampaknya kali ini paparan berbaju biru, pegang bolwing warna hijau di lokasi main bowling yang boleh di sewa serendah RM5.00 dalam beberapa masa yang ditetapkan. Main bowling ini ada di Bangunan Besar Ujana Kewangan Labuan. Seronok main bowling bersama anak dan isteri Etuza.

Nak try main bowling..penat berjalan jumpa tempat ni..melekat 
dan santai kat sini di Ujana Kewangan Labuan

Main bowling di tempat ni bukan free tapi berbayar..
tidak lah mahal sangat RM 5.00 masa kami ke sini
sekarang 2018 tak tahu  ..

test berat dulu..

si kecil dua orang ni tak ketinggalan membaling bowling..
riuhnya seronok mereka sampai berpeluh..
bowling dah di buang tak habis2 kembali ke tempat asal,...

Ini lah tempatnya Main Bowling di Ujana Kewangan 
Antarabangsa Labuan..Kami jadi pelanggan pertama

Berdekatan dengan main bowling pula ada tempat makan
kami niat minum saja basahkan tekak

Etuza minum air zam-zam ..murah di Labuan..

Sambung semula berjalan-jalan di Ujana Kewangan..
memang gedung ni besar..bertingkat-tingkat

Ambil gambar lagi ..post si kecil jadi kenangan indah

Bila terkenang masa ke sini di Ujana Kewangan Labuan rasa nak pergi ke sana, nak tengok apa kah lagi perubahan yang kini berlaku di Labuan. Jika ada izin Allah pasti dapat ke Labuan lagi, Etuza fikir ada daya tarikan yang tersendiri di Labuan. Antaranya ada pantai yang indah, ada Taman Burung dan ada Hotel terkenal seperti di Hotel Manikar Labuan. Datang lah di Labuan sempena cuti sekolah ini. Bye.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

3 ulasan

Rasanya pic lama sbb cikgu masa ni agak gempal tapi tetap hensem di mata mama.. opsssss (jgn marah, gurau sesama blogger jer.. 😄)

Asalam UMi Aliya ..iya pic lama, nampak banyak gambar dalam PC..terkenang lah masa silam di Labuan..
memamg gempal masa ni..susah nak sorok perut tu hahaha

Tetiba zumal pun teringin main bowling

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Label

Ceritaku (542) Agama (530) Ucapan (490) Berita (421) Doa (384) Dunia Blog (381) Promosi. (361) Info Lelaki (344) Pengalaman (298) Tips Blog (291) Anak (289) Pendidikan (277) Nasihat (243) Kasih sayang (239) Pelancongan (236) Berita Keningau (214) Rasa Bahagia (203) Alam Semulajadi (199) Hadiah (181) Gambar (162) Keluarga (145) Sejarah (135) Ekonomi (129) Segmen (124) Blog (112) kesihatan (95) Percutian (85) Tentang lelaki (76) Bunga (72) Cinta (60) Isu Semasa (59) Motivasi (59) Tumbuhan (56) Rumah tangga (55) Budaya (54) Makanan (52) Resipi (50) Nilai Moral (47) Cari Makan (42) Masyarakat (42) Haiwan (38) Sahabat Blog (38) Herba (33) Award (32) Promosi Nuffnang (32) Harijadi (31) Perkahwinan (31) Sajak (31) Kucing (30) Sekolah (29) Sukan (27) Kata Madah (25) Artis (23) Tips (21) Rasullah SAW (20) Seni (20) Lanskap (19) Restoran (16) Iklan (14) Majlis Kahwin (13) Tazkirah (13) Masjid (10) Petua (10) Wordless Wednesday (10) Hari Jumaat (9) Kalender (9) Bulat (8) Lirik Lagu (8) Elken (7) Grafik (7) Pantun Melayu (7) Anak Buah (6) Kuiz (6) Politik (6) Takziah (6) Hari Raya (5) Ikan (5) Jantung (5) Kereta (5) Universiti (5) Buah (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Cuaca (2) Rumahtangga (2) Tahun Baru (2) Umrah (2) BRIM (1) Laman (1) Teknologi (1) Tutorial (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger