Angka 502 Dalam Blog Anda. Mengapa ?

Angka 502 Dalam Blog Anda. Mengapa ?

Asalamualaikum & Sakam Sejahtera Semua.

Gambar sekadar hiasan .
( Perlakuan tersenyum dengan ikhlas akan 
menjauhkan kita dari tekanan. Senyumlah kerana seyuman 
itu juga satu SEDEKAH )

Bertemu lagi di arena blog ini. Terasa terpanggil hendak membuat catatan tentang keadaan di blog setiap laman blog milik bloggers di mana-mana di Malaysia. Ruangan followers yang Etuza suka tengok nampaknya hanya memaparkan angka 502. Kenapa dan mengapa terjadi begini? Adakah blogger lain yang mampu memberikan kenyataan jawapan dan penjelasan. Harap angka no 502 itu tidak mengganas harap segera di bendung khasnya oleh kuasa GOOGLE.

Angka 502 di blog anda seperti ini.
502. That’s an error.
( hanya pihak Google mampu merungkainya KENAPA? )
Jika ruangan followers dalam blog kita dinaik tarafkan agar lagi cantik menarik menawan, tidak apa lah juga. Tetapi andai ruangan followers old style itu di lumpuhkan maka seri wajah blog setiap individu kuranglah sudah. Kurang daya tarikan kepada para bloggers khasnya. Jika pembaca di luar sana yang sering dahagakan informasi  bahan bacaan mereka tidak kisah sebab pembaca biasanya hanya membaca dan tidak membuat tinjauan tentang template blog milik kita. Sebab itu mereka pasti tidak nampak apa itu ruangan follower. 

Terdapat beberapa blogger mulai bertanya hal angka 502, sebegitu juga Etuza kini merasa agak kehilangan ruangan followers tersebut. Pada yang telah berjaya merai followers juta itu pasti merasa agak kehilangan. Semoga ruangan itu nanti akan kembali pulih dan seperti biasa akan kelihatan di sisi blog milik kita. Baiklah sebelum undur diri klik lah JEMPUT REZIKI semoga menjadi milik anda. Salam sayang semua.BAJET lagi jelas.


Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Susah nak bg ulasan Cikgu sebab sekarang ni saya blog walking guna henset je, lappy semua anak bawa..

    x jumpa angka 502.. 🤔🤔

    BalasPadam
  2. Ruangan google + followers ada diruang bawah, saya nampak..

    BalasPadam
  3. Owhhhh baru saya faham, followers versi lama hilang, sama dengan laman saya..

    BalasPadam
  4. Bermasalah lah tu kan. Di blog saya pun begitu.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.