Awas wanita jenis ini yang ditakuti oleh lelaki


    Wanita yang bagaimana yang tidak disukai oleh kaum adam?. Apakah wanita yang tidak cantik atau yang tidak seksi?. Ternyata ramai lelaki mengakui ada beberapa jenis wanita yang dipangkah lelaki supaya tidak dijadikan kekasih. selain kurang menyenangkan, kononnya wanita jenis ini menyusahkan dan membosankan. Antara jenis wanita itu ialah:-
  • Wanita yang jenis membenci lelaki. Bagi lelaki jenis wanita seperti ini adalah musuh. Dikatakan jenis wanita macam ini keras kepala, dan sama sekali tidak percaya apa yang dikatakan oleh lelaki.
  • Wanita jenis yang suka mengongkong. Tidak semua boleh dikawal oleh wanita. Wanita seperti ini suka mengarah-arahkan dan meminta  minta apa yang dia inginkan. Walhal lelaki bukan robort. Bahaya wanita macam ini.
  • Wanita jenis yang suka bergantung. Jika berlebihan bergantung sangat pada lelaki, bukan kah itu satu derita lelaki. Perkara kecil-kecil semua nak lelaki yang tanggung, kalau bab duit nafkah sudah diberi tetapi make up, kasut semua nak tanggung juga, berganda-ganda beban lelaki. Hindari dan pangkah juga wanita macam ini.
  • Wanita jenis patung. Semuanya lengkap, cantik dan bab apa saja sudah menarik tetapi, jika tak boleh berjalan serta bercakap, bukan kah itu menyeksa lelaki. Nilai saham wanita seumpama ini akan jatuh juga. Lelaki tidak akan jadikan anda pasangan apa lagi untuk dijadikan isteri yang menyejukkan hati. Kata lain wanita macam ini jadi permainsuri yang bagaikan patung menghias rumah sahaja tentu tidak mencukupi.

sama-sama renungkan siapakah diri anda. ( selamat membaca )

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Saya? jenis yang Buruk perangai dan jahat mula. Terus terang sahaja :)

    BalasPadam
  2. bagus juga, agar wanita hormat pada tallif. Baik berterus terang ni..rasa tengok senyman dalam profile nampak baik..sejuk mata memandang. Ok.

    BalasPadam
  3. rasanya JM x der sifat2 spt di atas tu heee

    BalasPadam
  4. sat nak berfikir, adakah saya termasuk ke dalam salah satu perkara yang tidak disukai lelaki?

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.