Sabun Terapi Bidara Limau Purut

Sabun Terapi Bidara Limau Purut
Asalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.

Apa khabar ? Agak lama menyepi, beberapa hari tidak ada entri catatan di blog ini. Selalu tidak ada kesempatan dan peluang yang memberangsangkan untuk tujuan lepak di blog. Sebab itu Etuza cari masa yang paling sesuai untuk mengisi laman ini dengan infor segar dan original dari Etuza.

Baiklah terbaru, Etuza mendapat kiriman Sabun Bidara Limau Purut ( Ruqyah ) ada dua buku adik beri kepada Etuza, kerana Etuza oder dan hendak cuba sabun ruqyah ini yang dibuat berasaskan daun bidara dan limau purut. kesan selepas mengguna agak ringan badan dan wangi lah sabun ini. Rasanya lepas ini kena oder lagi sebab sabun ini dikatakan mampu merawat dan menyembuhkan penyakit lain dalam badan anda.  Sejauh mana kebenarannya kena serahkan kepada Allah,  Dia lah yakni Allah yang lebih mengetahui segala rahsia.

Ini dia Sabun Bidara Limau Purut yang Etuza seisi keluarga guna 
masa sekarang. Wangi..ada aroma limau purut.

Sekiranya anda hendak lebih tahu tentang Sabun Bidara dari segi kelebihan sabun yang sangat terkenal ini, anda boleh lah klik laman SINI

Gambar terbaru Etuza ketika di PPNS Kota Kinabalu, Sabah.

Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. Bagus ni Cikgu.Mesti aroma daun limau purut tu sedap sangat.Allahu.Selain untuk merawat..ianya boleh jadi terapi jugakan.Nak tengok jugalah di link tu.Terima kasih Cikgu perkongsian.

    BalasPadam
  2. ASSALAMUALAIKUM. SELAMAT PAGI ABG ETUZU.

    BalasPadam
  3. Assalam cikgu Etuza..JM pun dalam lama x lepak kat blog sendiri..blog kwn2 pun maing kurang kunjung huhhu...kena curik jgk masa lepak kat blog hihhi

    BalasPadam
  4. buah bidara ni bagus la..ada yang guna kan buah biadara ni utk jadikan minyak angin biadara

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum cikgu etuza. Moga sentiasa diberikan kesihatan yang baik.
    Begitulah, ada masa-masanya dihimpit dengan kesibukan menyebabkan blog agak sepi beberapa hari. Samalah seperti saya, kadang-kadang hampir seminggu tidak bertandang ke blog sendiri dek kesempitan masa..
    First time dengar sabun bidara limau purut ni.. tengok pada khasiatnya memang bagus. Saya pula biasa guna sabun buah zaitun, kirim dengan sahabat yang selalu ke turki.

    BalasPadam
  6. Daun limau purut dikatakan boleh menghilangkan bau badan. masa remaja dulu mak selalu suruh saya mandi dengan sebaldi air yang di rendam dengan limau purut...

    BalasPadam
  7. daun bidara memang dikenali sebagai daun rawatan Islam..insya'Allah dengan izinNya

    BalasPadam
  8. mesti bau semerbak harum kan... bau daun limau purut kn sedap betul... even kulit buah limau purut ppun bau dia sgt melegekan

    BalasPadam
  9. Terima kasih kunjungan sahabat blog ya.Semuanya ada pengalaman hal sabun bidara ni

    BalasPadam
  10. Belum cuba tapi sedapnya bau daun limau purut.. ;)

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.