Juara Bertahan Kategori Maulidur Rasul Sekolah Menengah

Juara Bertahan Kategori Maulidur Rasul Sekolah Menengah
Asalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.

Keningau, 10 Januari 2019 bersamaam Tahun 1440 Hijrah, telah mengadakan Perarakan Sempena Maulidurrasul tahun 2019 yang telah di rasmikan oleh YB Tuan Rasinin Koutis yang  berlangsung di Bandar Keningau yang bermula dari Padang Bandaran Keningau se awal pagi hari itu.

Pengalaman Etuza ada banyak Jabatan Kerajaan dan Kampung yang menyertai program agama ini dan sangat bagus untuk kesihatan kerana dapat berjalan sejauh yang yang telah ditetapkan. Berbagai kategori dipertandingkan antaranya ialah :-

1. Peserta perarakan paling terramai
2. Spandok paling kreatif dan inovasi
3. Sekolah terbaik sekolah menengah

Untuk juara bertahan pada tahun lalu 2018, sekali lagi Sekolah Menengah Agama Keningau sesi 2019,  telah menjadi juara bertahan dalam 3 kategori. Iaitu johan terbaik spandok kategori sekolah menengah, johan paling ramai peserta perarakan dan Johan Spandok Kreatif dan Inovasi. Tahniah kepada Sekolah Menengah Agama Keningau, sekolah tempat anak Etuza belajar. Alhamdulillah. Saksikan gambar-gambar menarik dari SMKA Keningau di bawah ini. Joom tengok ya.













Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. tahniah utk pemenang... mmg kemas n menarik berbaju putih ngn samping n kain pelikat kuning kotak2 tuh...

    BalasPadam
  2. tahniah utk yg menang.
    program sebegini is very good, kan.
    pendedahan kpd anak-anak remaja.

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah, tahniah buat pemenang. Semoga segala usaha dan silaturrahim membawa keberkatan dan kejayaan yg berterusan.. aamiin.

    BalasPadam
  4. tahniah lama dah tak join perakan , last zaman study hari tu

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.