Tahun Baru 2018

Tahun Baru 2018
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Asalamualaikum & Selamat Sejahtera Semua

Selamat tahun Baru 2018..Mekarkan Senyuman Bahagia 
di tahun baru ini..
Baca SINI juga
2018 bakal menjelang tiba, bermakna bertambah lagi perkiraan usia atau umur kita. Sebab dalam kandungan 12 bulan dalam tahun 2018 akan ada detik ulang tahun kelahiran kita semua. Dan Etuza terus terang ada debaran menunggu ketibaan 2018 ini. 

" Ya Allah kepadaMu kami panjatkan kesyukuran kerana memberi rahmat kepada kami semua menikmati 12 bulan kehidupan tahun 2017. Banyak perkara di tahun 2017 yang telah kami lalui, masing-masing atas izin Mu ke atas kami hamba-hambaMu di dunia ini. Kini 2018 di ambang pintu, hanya tinggal membuka pintu itu maka akan terpancarlah wajah hari pertama 2018. Ya Allah semoga tahun 2018 ini anak-anak kami semua diberi rezeki, diberi peluang pekerjaan dan mereka membina kerjaya mereka. Begitu juga kami para bloggers memohon kesihatan dan rezeki dariMu ya Allah, limpahkan rahmatMu kepada kami yang sentiasa menginagtiMu walau di mana berada" Aamiin ya robbal alamin.
Etuza dan anak tersayang. Happy New Year 2018

Pantun Warisan.

" Pisang emas dibawa belayar..
Masak sebiji di atas peti...
Hutang emas boleh ku bayar..
hutang budi kubawa mati..

" Kalau ada sumur di ladang..
Boleh kita menumpang mandi..
Kalau ada silap dan salah...
Jangan blogger atau pembaca simpan di dalam hati..

Selamat tinggal 2017 dan selamat datang tahun baru 2018.

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Kepada blogger yang sering datang membaca di laman Etuza mohon maafkan Etuza atas semua kelemahan di laman ini. Mohon halalkan ilmu yang ada beri kepada Etuza..semoga 2018 membuka lembaran baru yang terbaik kepada kita semua.

    BalasPadam
  2. Selamat tahun baru 2018 da selamat kembali bertugas mendidik anak bangsa.

    Aamiin doanya,

    BalasPadam
  3. SELAMAT TAHUN BARU CIKGU ETUZA MOGASALING KITA BERMAAFAN..

    BalasPadam
  4. Semoga dipermudahkan segalanya... Selamat tahun baru 2018 buat cikgu...

    BalasPadam
  5. Selamat Tahun Baru Mr Etuza. Terima kasih juga Mr Etuza sudi doakan kesejahteraan kami para blogger sekalian. Semoga Mr Etuza juga murah rezeki dan sentiasa bahagia dunia akhirat bersama keluarga tercinta. InsyaAllah. Aamin. :)

    BalasPadam
  6. selamat tahun baru..we as a blogger we support each other

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.