Produk dari Mesir

Produk Dari Mesir
Asalamualaikum & Salam Sejahtera.

Pagi sabtu yang ceria, cuti hujung minggu memungkinkan kita melaksanakan tugas rutin hidup agak selesa dan terlaksana hendaknya urusan itu. Bagaimana dengan mengurus blog anda? Alamak pastilah sedikit terbengkalai jika line tidak lancar. Hal itu tiada yang dapat menyangkalnya lagi. Akan tetapi jika ada perasaan malas hanya melayan punggung duduk tidak melakukan sesuatu pastilah agak merugikan dalam percutian di hujung minggu ini. Ayuh! mari updatedkan blog anda moga ada sesuatu yang menarik hari ini.(etuza)

Sudah klik kah SINI ? Ada mesej " Milik Siapakah Nanti" Klik cepat. Jika belum kenapa melengahkan masa. Usahakan kerana ada niat insan blogger yang hendak realisasikan hasrat hendak memberi. Tetapi dalam memberi ada pula syarat yang dikenakan. Oleh itu sudilah sahut cabaran agar apa yang anda terima itu berdasarkan usaha anda ada keinginan anda, itulah namanya HALAL. Ada beberapa syarat dan syarat itu pastilah tersangat mudah kepada yang ada kehendak dan kemahuan. Jika hanya di baca dan di lihat tiada keinginan menjadikan rezeki depan mata menjadi milik orang lain. 

Baiklah, mood sangat tinggi dalam arena blog, terpanggil untuk mengumumkan bahawa produk dari Mesir menjadi hadiah dalam pemberian ini. Dalam pemerhatian Etuza tiga produk ini kualiti tinggi, kecuali yang gambar ketiga hanya menjadi perasa lidah yang hum!!! enak sangat di makan. Etuza berpesan pada anak tersayang belilah produk tersebut. Subahanalah bukan sedikit di beli banyak tetapi kami beri kepada keluarga terdekat. Alhamdulillah teringat pula rakan blogger di udara maya, teringi hendak memberi tetapi kena harungi cabaran. Tengok gambar dahulu berkenan ke? Tak nak juga ke? Mana-mana entri yang ada arahan klik, anda kena klik agar SYARAT itu jelas ya. Selamat mencuba. Pasti boleh.

Update 3 Produk  Dari Mesir Untuk 3 Pemenang Terawal.

Hadiah Pemberian Pertama  (  1 Helai T'shirt lembut sejuk memakainya  )

Hadiah Pemberian Tasbih Dari Mesir ( Hadiah Kedua )

Hadiah Pemberian Coklat beraneka jenis ( Hadiah Ketiga )

Usaha tanpa berputus asa adalah amalan yang menjadikan kita akhirnya bahagia. Cuba lah menjadi yang pertama. Apapun ada penilaian yang tersendiri dari Etuza.

Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. Sudah terang di depan mata tak berminat ke? alamak ..ok Etuza amat21 yakin ada yang sudi menyahut cabaran..kena baca betul2 syarat. Ada yang tak baca syarat tu..

    BalasPadam
  2. Kadangkala kita kena percepatkan niat.Kita tak berapa digalakkan bertangguh. Contoh nak nikah perkara baik beb! sudah umur sesuai tak boleh tangguh2 hahahaha lucu pula lah Etuza pagi sabtu ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha3.. Lucu pula baca komen cikgu..

      Padam
    2. Milik siapakah hadiah tu Cikgu?

      Wahhh jauhnya datang

      Padam
  3. menarik cikgu.. terbang khas dari mesir tu.. :D

    BalasPadam
  4. WAH BANYAKNYA HADIAH YG NK DIBERI KPD RAKAN BLOGGER TKSH CIKGU ETUZA

    BalasPadam
  5. Wah mmg cantik t-shirt Dan sedapnya mgula gula Dari arab

    BalasPadam
  6. Terima kasih semua ya..cuba lah usahakan..sesungguhnya masih ada masa hingga dis 2017..apapun kena tindakan

    BalasPadam
  7. Milik siapakah semua hadiah ini ya?

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.