Awal November Jumlah klik 954 & 711 Telah Dikenal pasti.

Awal November  Jumlah klik 954 & 711 Telah Dikenal pasti.

Persaingan jumlah klik antara 954 & 711 dikenal pasti.

Asalamualaikum & Salam sejahtera kepada semua pembaca dan bloggers semua.

Petang ini Etuza hendak buat pengumuman bahawa telah ada dua jumlah klik yang sedang bersaing secara sihat di laman Etuza ini. Sebagai seorang blogger seharusnya kita sedikit tahu arah mana datangnya pengunjung yang setia di laman kita masing-masing. Klik yang begitu tinggi itu sesungguhnya amat dihargai. Tahniah & Sayabas.

Pada banner kelihatan anak-anak burung yang unik itu telah memaparkan dua jumlah klik iaitu antara 954 dan 711 adalah dua jumlah klik dari dua orang blogger yang terkenal di Malaysia. Pada ruangan komen kelihatan juga paparan 12 bloggers yang senang dan ikhlas melontarkan komen membina di tiap artikal Etuza. Diucapkan terima kasih. ( Seandainya dapat diprpmosikan lagi blog Etuza lagi cepat bertambah follower yang Etuza sukai itu).
\
Klik itu telah dikenal pasti apabila pemakluman ENTRI ini telah terzahir dan kini awal November telah kita lalui. Selepas November 2017 menyusul December 2017. Akan Etuza tunaikan satu penganguerahan sebagai menghargai kesetian bloggers yang begitu menyokong di laman Etuza. Tidak kira datang secara senyap tetapi berjejak, memberi komen berulang kali, apatah lagi jika membaca artikal Etuza justru itu adalah perlakuan yang membawa rezeki kepada kita semua. Selain itu mengomen menegur sikap Etuza cara penulisan Etuza semuanya itu adalah laluan Etuza memperkukuhkan il;mu sebagai seorang blogger. ( Alamak layak ke Etuza di gelar blogger? )

Kepada yang lain masa begitu panjang berlangsung. hakikatnya kena tunggu tarikh pada December 2017 siapakan dia bloggers terkenal yang bakal membawa hadiah ikhlas dari Etuza. Awas ya jika ada rezeki anda kena datang sendiri ambil ya. Hahahaha..cabut lari. ( Ala gurau saja ). Usah bimbang ada caranya. Tunggu!!. Hadoi meriahnya jika benar- benar depan mata.

Catat Ulasan

10 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.