Tersenarai Sebagai Bloglist Blogger Terkenal Mialiana

Alhamdulillah Terpilih Random 
Dalam Segmen 12 Jam Bloglist#11
Di Blog MiaLiana 
Sangat Bertuah Rasanya.
Hampir melonjak kegembiraan sebentar tadi klik blog MiaLiana blogger Wanita Malaysia yang sangat terkenal, seiring dengan Blogger Ben Ashari dan Blogger Hasrul Hassan, nampaknya Etuza kena berbangga atas pilihan Mia pada blog Pesona & Mustika ini di masukkan dalam bloglist blog MiaLiana SINI ( klik ) terdapat 12 blog yang terpilih termasuk blog Etuza.

Memang payah nak masuk bloglist Mia, semua orang kelihatan mengidam nak masuk bagai nak rak ke blog MiaLiana. Buktinya setiap kali ada segmen bloglist yang dianjurkan ratusan blog nak join dan mereka join dan join. Nampaknya Etuza kena tarik nafas lega apabila terpilih kali ini sebagai bloglist Nov-Dis 2014 di blog MiaLiana. Ok kalau nak jalan2 BW dan nak cari teman blogger sila klik segmen MiaLiana..kita klik blog follow them dan say something kepada mereka. Klik SINI cari no 51 ..)

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Tahniah...kita takdak rezeki nak tersenarai dalam bloglist mialiana ni.

    BalasPadam
  2. tahniah . ikut mood klu nak join segmen ...

    BalasPadam
  3. tahniah ya... terima kasih atas entri ni. (^_^)

    rajin-rajinlah update blog selepas ini...

    BalasPadam
  4. tahniah kerana terpilih..mmg bertuah tu..akan makin di kenali lah lepas nih ye :-)

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.