Tersenyum Di M Masabah's Di Kinarut

Tersenyum Di M Masabah's Di Kinarut

Tersenyum Di M Masabah's Di Kinarut

Asalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.
Tercapai sudah impian hendak singgah di Restoran yang nampak sangat cantik ini. Nampak dari jauh ada aura nak memanggil kita hendak singgah. Atau nafsu Etuza ja kot. Hehehe...apapun YUP!! memang hebat restoran ini tau. Tak percaya tengok ja gambar kan. Nanti tengok apa pula juadah kami oder.

Bila tertunai hasrat nak mampir di restoran ini, tersenyum lah dulu ya. Anak-anak dari jauh dua orang pun selamat bersama kami. Musim cuti IPTA masa ni balik lah mereka, melepaskan rindu dengan ibubapa dan rumah di desa.


Ok lah senyum kan...tunggu juadah ni tau!
Sebenarnya Restoran ni namanya M Masabah's di area Kinarut Sabah. Nak ke sini senang saja, awak kena tengok sebelah kiri dari jalan Kota Kinabalu ke Kinarut. dari Papar ke Kota Kinabalu awak tengok jika nampak restoran antik ni sebelah kanan ya. pastikan singgah, sedapnya juadah kat sini. Bolehlah menjamu rasa selera. dan paling hebat tempat ni ada sediakan bilik SOLAT, jamaklah sekali kan..ramai ya datang sini pelancong agaknya dari Semenanjung Malaysia.

Anak dari rantau balik ke kampung halaman..

ha ni nakal...main kamera lah ..happy kan nampak anak tersenyum..

Tak sabar ..lapar dah ...alhamdulillah..

Ni lah yang dia nak..bagi ja lah ..kenyang tu..

agaknya ikan tu dah goreng ada tak tulang..tak ada lah tulang..
pandai mereka buka tulang kan..

happy..jalan-jalan cuti Depavali

Kaunter nak pay..berapa..murah ja 

Buka hingga jam 10.malam..

Tersusun indah menanti pelanggan yang nak menjamu selara

Mama dan genarasi  Etuza..alhamdulillah

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.
Next
This Is The Current Newest Page
Previous
Previous Post »

9 ulasan

KENYANG MENJAMU SELERA NAMPAK CERIA SEMUA ALHAMDULILLAH

menarik kedainya, cantik dan bersih... ikan goreng tu nampak garing dan ranggup betul

Alhamdulillah..isi masa bersama-sama keluarga waktu cuti ya Cikgu.

Wah, menarik restorannya. Makanan pun nampak menyelerakan

cantik2 anakanda Etuza, menu pun nampak sedap2 tu :)

Selamat bercuti
Selamat menjamu selera.

kedai yang cantik dan menarik. jadi orang sabah, ni dah ada review. boleh la terjah nanti

Terima kasih datang terjah baca catatan blog etuza ya

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Label

Ceritaku (526) Agama (503) Ucapan (489) Berita (421) Dunia Blog (381) Doa (365) Promosi. (362) Info Lelaki (342) Tips Blog (291) Pengalaman (287) Anak (283) Pendidikan (273) Nasihat (242) Kasih sayang (238) Pelancongan (217) Berita Keningau (213) Rasa Bahagia (203) Alam Semulajadi (183) Hadiah (182) Gambar (160) Keluarga (141) Sejarah (133) Ekonomi (130) Segmen (124) Blog (110) kesihatan (91) Percutian (79) Tentang lelaki (76) Bunga (67) Cinta (59) Isu Semasa (59) Motivasi (59) Tumbuhan (56) Rumah tangga (55) Budaya (52) Makanan (52) Resipi (50) Nilai Moral (47) Cari Makan (42) Masyarakat (42) Sahabat Blog (38) Haiwan (36) Herba (33) Award (32) Promosi Nuffnang (32) Harijadi (31) Sajak (31) Perkahwinan (30) Kucing (29) Sekolah (29) Sukan (27) Kata Madah (25) Artis (23) Tips (21) Rasullah SAW (20) Seni (20) Lanskap (18) Restoran (16) Iklan (14) Tazkirah (12) Petua (10) Wordless Wednesday (10) Hari Jumaat (9) Kalender (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Elken (8) Lirik Lagu (8) Grafik (7) Pantun Melayu (7) Kuiz (6) Masjid (6) Politik (6) Takziah (6) Anak Buah (5) Hari Raya (5) Ikan (5) Jantung (5) Kereta (5) Universiti (5) Buah (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Cuaca (2) Rumahtangga (2) Tahun Baru (2) BRIM (1) Teknologi (1) Tutorial (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger