Shoping Di Lazada

Shoping Di Lazada 

Asalamualaikum Semua
Ramai yang membeli di Lazada masa sekarang, dicount harga besar-besaran. Rugilah jika tidak membeli. Etuza sudah mark beberapa barangan keperluan Etuza di Lazada awal pagi hari ini siap, Etuza shoping di Lazada. Inilah barangan yang Etuza idamkan di Lazada. Kepada anda sila lah klik iklan Nuffnang Lazada di blog Etuza. Shoping di Lazada sungguh mudah dan pantas. 


Etuza
Etuza memang suka pakai topi. Ada sebab Etuza suka pakai topi ( kadangkala ) terutama ketika jalan-jalan. Pakai topi dari Lazada kali ini. InshaAllah pasti akan mendapatkan topi dan bag untuk lelaki ini.

undefined

RM 27.00
Before RM 45.00,
You save 40%

Large Capacity Lightweight Foldable Backpack for Men Women Back Pack Waterproof Nylon Travel Shoulder Bag for Trip Camping Hiking School Travel
RM 29.59

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Nak cari beg juga dilazada ntuk bujang junior, cantik beg diatas tu..

    Minggu lepas saya ada batalkan pembelian barang di lazada, terus dikembalikan duit tu tanpa banyak prosedur. Terbaik Lazada.

    BalasPadam
  2. Cantik topi batman dan beg warna biru tu. Lazada mmg tgh sales kaw kaw skang. hihi. :D

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.