Giveaway Untuk Bloggers Edisi Ke-3

Giveaway Untuk Bloggers Edisi Ke-3

Asalamualaikum & Selamat Sejahtera Semua.

Selesai solat subuh jemaah dengan anak lelaki Etuza, Etuza ambil kesempatan online awal pagi subuh, kerana line lancar kebiasaannya pada awal pagi. Banyak hidangan sajian yang indah-indah di blog pastinya dari kawan-kawan bloglist 1 dan bloglist 2 di laman Etuza. Sajian atau hidangan paling indah kali ini ialah sajian atau persembanhan dari blog Safirul Amar. Nak tahu kenapa sebab  Blogger hebat ini menyediakan menu baru iaitu GIVEAWAY UNTUK BLOGGERS EDISI KE-3. Huhu..BESTNYA. Tanpa menunggu masa Etuza join terus. Baca syaratnya, ok lah mencuba dengan niat hendak memberi sokongan kepada GA Safirul ni.

Baiklah soalan ni nyatakan satu (1) Entri yang korang paling suka di di dalam blog www.safirulamar.com. Banyak entri yang Etuza suka. Tetapi paling suka entri yang INI ( Klik ) kerana entri ini menginsafkan kelemahan kita. Seolah tajuk entri ini pernah Etuza dropkan dalam blog Etuza. " Syukuri Apa yang Ada" tajuk ni terbest Etuza baca. dan ternyata Etuza saja blogger ada drop komen ke entri ini jika tidak silap. Siap dengan sajak yang indah. Kepada Blogger Safirul teruskan berkarya semoga ada ilmu dalam penyampaian kita di blog. InshaAllah.

Klik SINI jika hendak join GA Blogger Safirul A

Ok, syaratnya sungguh mudah...hanya perlu meletakkan gambar Giveway Untuk Bloggers 3 di atas ini di setiap post entri korang semua...tolong promosi kan di blog masing masing, dan nyatakan satu (1) Entri yang korang paling suka di di dalam blog www.safirulamar.com.  Pemenang akan di pilih secara random di random.org. 

Sila like https://www.facebook.com/safirulamarblog/ dan instagram aku di SINI 
Bagi yang dah LIKE tu...boleh Unlike....lepas tu Like balik ye..hahaha

Selepas itu, Sila letakkan URL korang di ruangan komen ini..dan itu sahaja. Thats All!....Giveaway ini akan berakhir pada sebelum jam 5.00 Petang, 29 Disember 2017 (Jumaat). Penyertaan yang di hantar selepas tarikh dan waktu yang di nyatakan, tidak akan di layan. TQ 

Ok, mari kita lihat hadiah di Giveaway Untuk Bloggers 3 ini....

1) Hadiah di Tempat Pertama, Dirham Masjid Al Aqsa 2.2975 Gram (SN 00555)
2) Hadiah di Tempat Kedua, Dirham Masjid Al Aqsa 2.2975 Gram (SN 00700)
3) Hadiah di Tempat Ketiga, Dirham Masjid Al Aqsa 2.2975 Gram (SN 00274) 

Catat Ulasan

7 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.