Blog List Baru

Blog List Baru  ( Tahniah )

Asalamualaikum & salam Sejahtera Semua.

 
Gambar Sekadar Hiasan Blog Hak Peribadi Etuza.

Mari sini Etuza hendak umumkan blog Yang menarik perhatian Etuza hari ini. Agak lama Etuza hendak letak beberapa Blog List terbaru dalam blog  Etuza ini, tetapi kadang tertinggal dan tidak terlayan akibat dikejar line tidak power dan terus off kan PC.

Pagi subuh hari ini, selesai solat nampak satu news di laman Qiya Saad. Ya Allah menang tempat ke 2 Blog Etuza dalam Segmen Giveaway anjuran Blogger Qiya Saad. Untuk menghargai dia Etuza jadikan Blog Qiya Saad dalam blog list Etuza. Klik pula blog Galaksi Viral, juga agak terkejut Blog Etuza dalam Blog List 2017 dalam blog Galaksi Viral. Syukur alhamdulillah, sebab andaikan ada ilmu di laman Etuza dapatlah  saudara blog manfaatkan ilmu itu. Kata orang sampaikan ilmu biar sepatah. Bagus tu. Klik lagi blog Noor Azlan. Infor hal gaji 2018 di entri pertama dan terkini Blogger Noor Azlan. Sudah semestinya kena merujuk blog ini, dengan itu jadilah hari ini tiga blog berjaya menawan hati Etuza. Tahniah pada blogger dan blog yang berjaya menjadi blog list di laman Etuza kali ini. Baiklah kepada anda sudilah pula klik laman mereka ini. Tinggalkan jejak dengan follow mereka ya.

Qiya Saad
Klik Header Qiya Saad 

GALAKSI VIRAL
Klik Header Galaksi Viral


Foto profil
Klik Imej Noor Azlan 

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU DAN HAPPY BLOGGING 

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Bagusnya cikgu, sentiasa ada pembaharuan..

    BalasPadam
  2. Salam Mr Etuza. Tahniah juga kerana berjaya mendapat hadiah naib juara untuk GA ini. GV juga ingin ucapkan terima kasih kerana sudi letakkan blog GV di dalam blog list Mr Etuza. hihi. GV sangat sangat sangat menghargainya. Terima kasih sekali Mr Etuza. :D

    BalasPadam
  3. Safm umi dan QV terima kasih banyak2 ya...begitulah antara cara hargai blogger yang ada

    BalasPadam
  4. tahniah kepada bloger2 hebat yang terpilih.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.