Blog Etuza Antara Pemenang SPM Fever Giveaway By Blogger Abam Kie

Blog Etuza Antara Pemenang SPM Fever Giveaway By Blogger Abam Kie
Asalamualaikum & Selamat Sejahtera.
ABAM KIE : Man of The House
KLIK HEADER ABAM KIE

Bertemu lagi di udara maya, sudah tunaikan solat Zohor? Ha kalau belum stop dahulu apa juga aktiviti, solat dahulu, beberapa minit sahaja, doa mohon limpahkan kesihatan dan rezeki dariNya yakni Allah yang esa.

Segala maklumat di atas hendaklah sampai pada atau sebelum 11.00 pagi, 13 Disember 2017 (Rabu). Sekiranya maklumat tidak sampai atau lewat maka pemenang baharu akan dipilih. Semoga mendapat tindak balas segera dari kawan-kawan.
Kenyataan di atas itu merupakan kenyataan blogger Abam Kie, nampaknya ada blogger yang sukar dihubungi oleh mereka. Kemungkinan blogger yang menang sepatutnya dari awal ada masalah line atau komputer rosak menjadikan blogger tersebut tidak dapat melihat kejayaan mereka di laman Abam Kie. Mungkin di sini telah di takdirkan sangkut rezeki Etuza, akhirnya tersenarai dalam ramai blogger dan banyaknya blog mengikuti GA By Abam Kie ini. Alhamdulillah, terima kasih Allah, terima kasih Blogger Abam Kie dan penaja GA ini, kerana akhirnya blog Etuza menjadi pilihan sebagai pemenang.

Jika begini lah hubungan siraturahim antara blog, ada rasionalnya semua blogger jika ada kesempatan updated lah blog anda.  ada blogger memprogramkan catatan atau entri di blog 1 Hari 1 Entri atau 1 Hari 1 Hadis dikongsikan kepada maya internet. Anda fikirkan cara anda updatekan blog. Pasti boleh.

Istemewa kepada pembaca laman Etuza. Zaman Gemilang From Zero To Hero
Masa ini Etuza di jemput kongsi kejayaan niaga di Elken 
Berdepan dengan ratusan Elkenian di Sabah, Sarawak..


Catat Ulasan

6 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.