Hurry!!! Banner Komentar Unggul Oktober Kini Dalam Blog Etuza

Banner Komentar Unggul  Oktober Kini Dalam Blog Etuza
Hampir Putus Asa, Bad Request Cuba Memusnahkan Semangat Berblogging.
Inilah Banner Sebenar seawal Jam 5 Pagi Kemarin Etuza
Hendak Kongsikan. Tiba-Tiba Bad Request Melanda Komputer Etuza
Assalamualaikum teman mayaku yang dikasihi.
Monolog Seketika Etuza....

Baru sehari lebih Etuza tidak ke udara maya terasa hidup Etuza tidak tenang, bagaikan Etuza memiliki sejumlah hutang yang belum terbayar, belum terlaksana. Walhal itu sebenarnya perasaan Etuza sahaja. Bukan keperluan sangat hendak ke udara maya, biar berhari-hari tiada siapa yang perdulikan kita, tetapi lain rasanya jika menjadi kebiasaan datang menyorok ke dunia maya untuk mencari ilmu baru, pengetahuan baru dan pendidikan baru. Rasanya satu perasaan tidak lengkap hidup Etuza tanpa mengisi ruang yang ada dalam ruangan sosial maya.

Etuza seketika menjadi buntu, tidak tahu apakah hendak dibuat. Terasa musnah semangat berblog dengan penangan hebat " Bad Request 400" yang tidak pernah Etuza temui selama berblogging. Tidak pernah kecuali serangan virus dalam komputer dan masalah formating komputer. Bad Request sebenarnya tidak berapa merbahaya. Etuza menemui sendiri bagaimana mengatasinya. Dah hasilnya Etuza bersiaran kembali dengan imej blog sentiasa bergambar. 

Pesanan Penaja Komentar Unggul Okt 2015.

****** Nampak kan nama lawa 10 bloggers di Malaysia dalam banner. ****** Mohon setiap blogger itu segera letak alamat tanpa gagal ya, letak pada ruangan komen saja. Tidak akan terpamer alamat tuan, puan.****** No Telephone ya sertakan juga.****** Cepat, Etuza bagi masa seminggu untuk urus semua alamat serta nama sebenar dan no telephone anda untuk Etuza dapat kan semua keperluan.Dan tunggu hadiah meerusi POS LAJU pada bila-bila masa akan sampai mengikut alamat.****** WAJIB terima seadanya hadiah Komentar Unggul Okt 2015. Salah satu wajib ada ialah Biskut Snek Sedap tanpa Gula sekotak. ****** Kepada Blogger Iryanty Ahmad. Ada Etuza sertakan Kayu Manis Keningau. Wangi hummm!!! harumnya.

Tahniah Semua !!!!! 

Mohon beri kerjasama anda semua. 

Catat Ulasan

22 Ulasan

  1. Wah hebat semua blogger nie kan...sentiasa sporting komen setiap entri

    BalasPadam
  2. Alhamdulilah..syukur...terima kasih banyak2 cikgu...syukur alhamdulilah...moga murah rezeki cikgu..terharu sangat2..amin amin amin :-))

    BalasPadam
  3. Tahniah pada yg berjaya menjadi komenter unggul .
    Saya ni banyaknya silent reader je jika tak berkesempatan.

    BalasPadam
  4. saya pun pernah jadi macam tu , memang tak semangat teruih nak update blog. tutup terus. tunggu ok, baru update balik.

    BalasPadam
  5. Tahniah kepada semua yang tersenarai... Sungguh rajin mereka, tak macam saya yang hanya dapat muncul sekali sekala jer...

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  7. Terima kasih Cikgu Etuza, tahniah juga buat rakan2 yang turut sama tersenarai...

    BalasPadam
  8. Tahniah buat semua yg tersenarai ... terima kasih Cikgu..Alamak ada alamat yang terpampang la Cikgu huhuhu..Lya htr alamat kat FB cikgu ya ,..Tq tq

    BalasPadam
  9. Cikgu alamat takleh nak send plak kat FB..yang lya email aritu ada lagi ke tak Cikgu..hehehe..Kalau takde nanti Lya cuba htr balik kat FB cikgu bila dah OK nanti

    BalasPadam
  10. assalamulaikum cikgu maaf lambat bagi alamat kat sini ekin ada masalah kecemasan minggu ini..

    terima kasih di atas perhargaan ini

    BalasPadam
  11. Tahniah kepada yg tersenarai..Top Blogger Nov x de?

    BalasPadam
  12. UA ada juga terselit disitu.. ishhhhhhhhhhhhhh cam x caya jer

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.