Taip madey09.blogspot.com @ Etuza Pada Anaroid Handphone Anda

Taip madey09.blogspot.com @ Etuza Pada Handphone Anda

Blog Etuza Akan Tampil Bersama Anda Walau Di Mana...
Taip Etuza Pada Handphone Anda Sekarang

    Selamat menunaikan Ibadah Subuh, apa khabar sekalian teman maya ku yang di kasihi. Bertemu di legar maya yang luar biasa hasil jaringan kuasa teknologi menemukan kita dengan pena maya menerusi blog kesayangan masing-masing.

Etuza Blog Kini Bersama Anda WalauDi Mana, Cubalah Hari Ini.

1. Jika anda blogger pasti anda merangkul menyayangi mengasihi blog anda yang terpapar pada skrin komputer, ipad atau pada handphone anda.
ipad sehebat ini..

2. Jika hari ini anda memiliki ipad atau handphone anaroid yang canggih sekali, jangan lupa klik Etuza pasti anda disajikan pelbagai informasi terkini dan di masa lalu menerusi perkongsian Etuza dalam blog Etuza Pesona Warna-Warna Kehidupan.
ipad secanggih ini ...

3. Taip madey09.blogspot.com atau Etuza. Semudahnya mengakses pautan pada blog Etuza hari ini dan sentiasa bersama anda.
ipad luarbiasa sekali...milikilah semampu anda

4. Anda juga memiliki blog? Pasti Etuza klik laman blog anda. Percaya lah bahawa Etuza amat meminati semua blog dan terutama pengkomen unggul setiap bulan di bloglist Etuza.
Wow!!! lagi hebat blog nampak terus...mengujakan

6. Blog hebat di Malaysia yang sering Etuza lihat dalam ipad Lenovo Etuza ialah blog Teratak Bunda, Blog Paridah, Blog Kamsiah, Blog Sentiasa Panas, Blog Cikpinz, Blog Maisarah, Blog JR, Blog JM dan banyak lagi blog yang bakal Etuza klik menggunakan Lenovo Etuza. Menarik bukan.
Klik lah di ipad yang anda miliki..segalanya
di hujung jari manismu
Menarik sekali kerana ke mana pun anda berada kita boleh melihat paparan catatan baru pada blog kegemaran anda. Cuba lah hari ini. Tampilah dengan gaya hidup sihat dengan memanfaatkan masa senggang walau di mana dengan membaca di blog kawan-kawan maya. Selamat mencuba.Jom pergi kerja.

Catat Ulasan

19 Ulasan

  1. JM x de handphone canggih camtu ada samsung young je....epad? bukan Ipad ke....ke JM x tahu

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya ya JM ipad..inilah selalu nak updated eja pun tersalah..terima kasih pembetulan..

      Padam
  2. Balasan
    1. wah! hebat tu Saniah..teruskan ada masa klik klik blog kekawan kan..terima kasih

      Padam
  3. jadi biasanya blog walking guna Samsung Galaxy Tab atau blow walking dari rumah je

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasa Etuza guna komputer nak updated blog JM.bila keluar tu bawa lenovo tengok2 baca ada juga drop komentar guna lenovo ..
      promosi itu untuk pembaca yang ada ipad ya..yang tak ada tu just using komputer kan..

      Padam
  4. JM sentiasa pegang prinsip ni.."we as a blogger we support each other' so jika ada masa terluang akan cuba terjah blog kawan-kawan

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya lah JM tahniah kiranya JM bukan mudah lupakan teman blog. Semestinya semua yang Etuza kenali tu inilah prinsipnya..ada masa senggang layankan...ikut rentak kita lah..ada, ada lah , tak sempat any time terjah. Apapun Etuza ada jg melakukan kesilapan yang memang ramai tak dapat teriam membisu berbulan2 tanpa khabar berita...blog Etuza tak mantain sebenarnya..sekejap meletup sekejep kena letupan hingga berkurun lama baru sembuh semula.Mean MOOD ..terlalu lemah..tak berdaya nak online..bukan sakit ya..kena penangan orang2 dekat di sisi. "blog memanjang je kah!!" berdesing telinga juga...hehehehe..biarkan tak payah layan..sekali membisu kekawan mencari Etuza.InshaAllah akan lebih bijak atur masa lepas ni..

      Padam
  5. kalau JM lama x datang ziarah tu jgn sedih ye bukan x sudi tapi x sempat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ok faham sangat JM..bukan nya hari ini, esok , lusa tulat akan datang anytime...apapun tahnia dah jadi top komentar unggul..bakal dpat hadiah kita tengoklah kan

      Padam
  6. Blog Etuza pun pasti CP akan sinngah bila ada kelapangan..sebab tu Etuza boleh tengok sekali singgah banyak la komen yang ditinggalkan..hehehe

    BalasPadam
  7. http://madey09.blogspot.my/2015/10/taip-madey09blogspotcom-etuza-pada.html

    BalasPadam
  8. Anak saya selalu saran saya guna ipad. katanya, mudah ayah bawa berjalan. Tapi saya jawab... ayah lebih suka lagi guna laptop sebab skrinnya besar dan mudah menaip blog.

    Sebenarnya, saya seorang yang lambat menceburi teknologi baru. Guna wassup pun baru-baru ni jer...

    BalasPadam
  9. Zumal kekadang je free tapi kalau free memang Zumal akan lawati blog rakan-rakan ^-^

    BalasPadam
  10. ekin guna hp samsung Young nak drop komen.. kalau taip blog guna hp abg kadang2 ada salah taip

    BalasPadam
  11. Yan juga guna lenovo :-))
    Internet laju..tapi sayangnya gambar kurang mnarik berbanding samsung yang jelas dan terang

    BalasPadam
  12. Kini segalanya mudah di hujung jari.. Kini aiza berblog dengan smartphone juga.. Itu yang kadangkala ada je tersalah ejaan.. Hehe..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.