Bunga No 03

Bunga No 03

Bunga No 03
Asalamualaikum & Salam Sejahtera Semua
Bunga Kertas  
( Bunga Kertas Ekor Musang )
Bunga kertas pada hujung pucuk bagaikan ekor musang
Jadilah Bunga Kertas Ekor Musang. Bunga merah yang 
sangat cantik

Betul kan seolah-olah ekor musang.
Semua membentuk corak bunga pada hujung pucuk.
Bunga Kertas baru peliharaan Etuza

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

15 ulasan

Cantikkk bunga kertas ni.

Cantik, pernah sekali jer tengok bunga raya ni tapi dah lama. .area pokcik sini susah nak jumpa dah

WAH CANTIKNYA BUNGA KERTAS EKOR MUSANG

Cantiknya.
Wak WP belum ada lagi yang jenis ini

Waalaikumussalam etuza... cantik bunganya dengan warna merah yang menarik, pasti menjadi penyeri laman

dana tak pernah jumpa musang secara berdepan jd tak pasan ekor dia hehehe...
tp bunga kertas ni mmg lawo, dia sbb sejambak gitu, warna merahnya pun cantik...

mak saya suka bunga kertas, senang nk jaga katanya..

Fuh ! sungguh cantik bunga..

bisa memenangkan jiwa yang bergelora

Subhanallah walhamdulillah... klu ditenung lama2 boleh jadi leka dgn keindahan bunga2 ni.. cantik sungguh bunga2 cikgu Etuza.

eh menarik pulak bunga kertas macam ni

Asalam KK, sebab itu saya pelihara bunga kertas, semoga mendapat reda Allah. Kita pui kehebatan sang pencipta keindahan bunga alam

cantik warna nyer.
a perfect red :)

Cantiknya bunga kertas tu

Cantik bunga kertas ni .. Warna merah ni mmg menyerlah ...

Cantiknya bunga kertas tu.. merah lagi.. ;)

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Label

Ceritaku (549) Agama (545) Ucapan (492) Berita (423) Doa (388) Dunia Blog (385) Promosi. (363) Info Lelaki (345) Pengalaman (303) Anak (295) Tips Blog (291) Pendidikan (280) Nasihat (247) Pelancongan (245) Kasih sayang (241) Berita Keningau (219) Alam Semulajadi (209) Rasa Bahagia (204) Hadiah (186) Gambar (170) Keluarga (149) Sejarah (142) Ekonomi (129) Segmen (124) Blog (115) kesihatan (99) Percutian (89) Bunga (79) Tentang lelaki (77) Cinta (60) Isu Semasa (60) Motivasi (60) Tumbuhan (57) Rumah tangga (56) Budaya (54) Makanan (52) Resipi (51) Nilai Moral (48) Cari Makan (43) Masyarakat (42) Haiwan (39) Sahabat Blog (39) Herba (33) Award (32) Promosi Nuffnang (32) Harijadi (31) Perkahwinan (31) Sajak (31) Sekolah (31) Kucing (30) Sukan (27) Kata Madah (25) Artis (24) Tips (21) Rasullah SAW (20) Seni (20) Lanskap (19) Restoran (18) Iklan (17) Tazkirah (15) Majlis Kahwin (13) Hari Jumaat (11) Petua (11) Masjid (10) Wordless Wednesday (10) Kalender (9) Bulat (8) Elken (8) Lirik Lagu (8) Anak Buah (7) Grafik (7) Pantun Melayu (7) Politik (7) Kuiz (6) Peristiwa (6) Takziah (6) Hari Raya (5) Ikan (5) Jantung (5) Kereta (5) Universiti (5) Banjir (3) Buah (3) Pertunangan (3) Cuaca (2) Rumahtangga (2) Tahun Baru (2) Tutorial (2) Umrah (2) a (2) Adsen (1) BRIM (1) Bahasa Arab (1) Bunga Kertas (1) GIVEAWAY (1) Hotel (1) Laman (1) Laporan (1) Promosi (1) Seo (1) Teknologi (1) hARI mALAYSIA (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger