Yang Mana Satu Jadi Pilihan Tiz Zaqyah ?

Yang Mana Satu Jadi Pilihan Tiz Zaqyah ? 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Awal pagi dah ke udara lagi,entri baru. Wah! hebat ni. Dalam laman babab. net Etuza klik lah entri tajuk Drama ni yang hot juga di kaca TV. Hot antaranya di tegur oleh mufty kan. Baru sedap tajuk tu dah di ubah. Terus terang Etuza mula-mula tengok artis wanita Tiz Zakyah, terpikat dengan dia tau ( minat ) suka tengok dia cute manis dan lawa lah bila dia bertudung. Etuza tengok artis ni bagus. Ha betul lah dalam lakonan dia ada dah beberapa kali menang award pelakon wanita terbaik kan.

Serius lah Etuza katakan ..jadi pening kepala tengok dia berlakon banyak watak dalam drama sedang hot ni " ISTERI BUKAN UNTUK DI SEWA" Alamak jangan lah sewa2. Ya Allah..lakonan ja pun. Macam ni mana lah satu ya dalam 4 tu yang Tiz Zaqyah cinta nanti. Etuza menoton jadi pening tau. tau kenapa ? Sebab Etuza peminat Tiz Zaqyah hahahaha.....suka tengok Tiz berlakon ja lah. Wanita2 kat luar sana hati-hati. Pilih yang sudah berkenan yang kata orang dari mata turun ke hati. Usah permainkan lelaki macho, tak baik, Allah murka.

Watak Pelakon TAJUK DRAMA ISTERI UNTUK DI SEWA TUKAR TAJUK "ISTERI 'BUKAN' UNTUK DI SEWA"  

Tiz Zaqyah sebagai Nur Adreiana
Fattah Amin sebagai Noah Ryzal
Halim Radzi sebagai Suffi Naufal
Zaki Azeman sebagai Imtiyaz Irdad
Harris Annuar sebagai Putera Raiyan

Etuza peminat Tiz Zaqyah. Copy dari Google search imej.

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Mesti dia pilih Noah kan 😘😘

    BalasPadam
  2. boleh tahan Etuza nih, minat tiz rupanya

    tak pernah lyn la drama nih, tp minat jgk kt tiz, terutama dulu2 masa dia berlakon cita nur kasih tu... manis sgt

    BalasPadam
  3. Tak tengok lagi drama ni. Best ke? Hehe

    BalasPadam
  4. Sesekali duduk depan TV ha ni lah dramanya berulang2 kat TV..bila ank pindahkan punat tak lagi lah tengok ..anak-anak layan bola ..

    BalasPadam
  5. Mungkin kita ni melayu..sebab tu ada minat tengok orang melayu berlakon walaupun tak sehebat pelakon negara lain..pelakon negara lain berani macam2 diorang mampu buat, apapun Etuza suka layan drama melyu

    BalasPadam
  6. Dah lama tak tgok tv, tak sempat.. 🤗🤗🤗

    BalasPadam
  7. X follow cite ni dok layan drama korea

    BalasPadam
  8. Mmg tengah hit cerita ni.. lakonan pun bagus juga.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.