Pakaian Warna-Warni Hari Raya 2016 ( Kenangan )

Pakaian Warna-Warni Hari Raya 2016 ( Kenangan )


Hari raya setiap tahun pasti disambut dengan rasa gembira, bersama keluarga atau dirayakan bersama sahabat taulan. Tidak terkecuali hari raya turut dirayakan di sekolah dengan situasi yang lagi meriah apabila warga guru dan warga murid sekolah memakai pakaian yang berwarna-warni bersama memeriahkan majlis hari raya.

Lihat saja gambar kenangan kami merayakan hari raya tahun 2016 di tempat Etuza mengajar. Segar dipandang kerana semua memakai pakaian warna cerah dan lembut dipakai menambah meriahnya hari raya.

Juadah yang beraneka warna dan berbagai rasa, dihidangkan dan dijamu bersama tanpa mengira agama dan suku kaum. Makan semeja bergurau dan ketawa bersama menunjukkan semua rasa gembira di hari raya ini.

Setiap tahun dengan izin Allah, maka akan ada lakaran kenangan untuk kami tatapi. Sebegitu juga anda dengan keadaan dan situasi yang berbeza tetapi dalam suasana harmoni hari raya.

Kenangan ini biarlah abadi dalam blog kesayangan Etuza ini. Kepada yang membaca dan melihat perkongsian Etuza secara ringkas ini, Etuza ucapkan jutaan terima kasih. Datang lagi di lain masa dengan cerita lain pula.


Meriahnya hari raya 2016..kenangan indah.

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. dulu2 suka bila tgk org sedondon je kaler, tapi skg da jadi trend.. skg lagi suka tg colourful, warna warni hiudpku..hihihi

    BalasPadam
  2. MERIAH SEKALI MJLIS HARI RAYA YG DIRAI...AKAN JADI KENANGAN PABILA 2016 TINGGALKAN KITA XLAMA LAGI

    BalasPadam
  3. Terima kasih masih sudi singgah d blog JM

    BalasPadam
  4. JM pun dah kurang blog walking nak update blog pun bercinta!

    BalasPadam
  5. Raya kan setahun sekali jadi mestilah kiea rai dengan pakaian serba baru

    BalasPadam
  6. Memang cantik klu family pakai baju raya sedondon...mcm kita semua di maktab

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.