Kapsul Minyak Ikan Kod Scott Pilihan Untuk Dewasa

 Ketahui bagaimana produk-produk Scott's boleh menyokong proses tumbesaran anak anda

Asalamualaikum & Salam sehati sejiwa. 

Iklan dalam Nuffnang tertera DHA, lalu search di google apakah produk ini. Wah sangat tertarik kerana berbagai pilihan produk yang merangkum kegunaan untuk peringat umur, dari kanak-kanak hingga ke peringkat dewasa. Produk ini merupakan minuman iaitu Scott's minuman mahupun gell yang amat menyihatkan. DHA mengandungi sebatian minyak ikan yang diperlukan oleh badan kita. Insha Allah akan cuba pergi mencari produk ini untuk di makan bersama seisi keluarga.

Kepada anda sila buat pilihan yang tepat. Tunggu apa lagi, beli lah untuk kesihatan sepanjang masa, terserlah kegembiraan dan kasih sayang.Lihat informasi yang Etuza copy untuk bacaan tambahan tentang produk yang baik ini.

Scott’s DHA Gummies

Scott's DHA Gummies.Tersedia dalam perisa Oren dan Strawberi yang lazat, Scott’s DHA Gummies dengan teknologi DHA mikrokapsul, mengunci kebaikan zat minyak ikan tanpa rasa dan bau ikan.


Sebagai tambahan kepada DHA, Scott’s DHA Gummies juga mengandungi Vitamin D, yang amat penting untuk tumbesaran yang sihat dan perkembangan tulang dalam kanak-kanak dan fungsi ketahanan yang sihat.




3 Produk Scott's yang mengandungi DHA

Scott's Emulsian Original

Scott's Emulsian Original. Berikan si manja satu dos harian Minyak Ikan Kod Scott's Emulsion, yang mengandungi asid lemak Omega-3 (DHA+EPA), Vitamin A, Vitamin D dan Kalsium.
DHA menyokong perkembangan dan fungsi otak serta proses penglihatan normal.3,4
Vitamin A dan Vitamin D membantu dalam sokonganfungsi imunisasi dan juga pembesaran sihat.5-7

Kapsul Minyak Ikan Kod Scott

Kapsul Minyak Ikan Kod Scott mengandungi Omega 3 (DHA+EPA) di samping Vitamin A dan D

Scott’s Multivitamins & Minerals Chewables

Fill the gaps in your child’s diet with these tasty chewable tablets containing 20 vital Multivitamins and Minerals.

Hebatnya produk ini..untuk golongan dewasa seperti Etuza pasti pilihan kepada SCOTT'S COD LIVER OIL yang sesuai dimakan oleh golongan dewasa ( adult) dan untuk lebih infor anda klik SINI.

Scott's Multivitamins & Minerals

Scott's Multivitamins & Minerals.Pastikan si manja mendapatkan nutrien yang mencukupi dengan tablet mudah kunyah yang mengandungi 20 multivitamin dan mineral penting.
Selamat mencuba. Share gambar kanak-kanak sebagai penghias blog.Mereka tampil sihat dengan minuman kegemaran mereka.Klick promosi VIVO Y 21 SINI.

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. KALAU SERASI DGN TUBUH OKLAH SBB ADA JUGA SUPLEMMENT YG TUBUH KITA MENOLAKNYA.

    BalasPadam
  2. Viral entri ni di laman Etuza hehehe syukurlah yang klik

    BalasPadam
  3. As-salam cikgu etuza. Kalau nak makanan lengkap Omega, kacanh sacha inchi paling bagus, tapi mahal.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.