Tanjung Aru Beach Kota Kinabalu

     Nampaknya impian hendak bersiaran di Pantai Tanjung Aru Kota Kinabalu tertunai hari ini seawal jam 10 pagi hingga jam 11.50 minit pagi. Jalan menuju ke Tanjung Aru Beach dari puast bandaraya Kota Kinabalu adalah dengan mengikuti jalan menuju ke Sambulan dan masuk laluan ke Trimal 2 Lapangan Terbang Air Asia. Terus sahaja ikut arah anak panah dan menuju ke laut. Pasti anda akan sampai ke Tanjung Aru Beach.

Sampai di kawasan Pantai Tanjung Aru, kita kena ambil kad pas masuk jika ada kender Aeuaan di bawa masuk. Lama berada dalam pantai Tanjung Aru maka besar lah kos. Pantai Tanjung Aru dahulu kotor dan langsung tidak ada pondok rekreasi dan  gerai tempat makan dan berteduh. Kini zaman sudah berubah maka perubahan yang sangat ketara di Pantai Tanjung Aru. Berbagai kemudahan yang ada. Boleh berkelah, berehat di tepian pantai dengan set kerusi meja yang sangat menarik.

Etuza tidak berniat hendakkan berhujah banyak - banyak, tetapi cukuplah dengan mengajak anda melihat gambar kami sekeluarga. Nampaknya anak kedua tiada dalam gambar. Seronok melihat anak - anak gembira sambil bermain dengan anak ombak menyapa pantai. Jemput tengak moga anda juga yang menghiburkan hati anda.









Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. harap sangat dapat pegi KK.... cantik scenery nya cikgu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya semoga tertunai hajat ya Ikhwan..jumpa kita boleh saja...

      Padam
  2. Assalam cikgu, wah gambar yg naik jeep tu mmg mengancam kan, itu sewa kt situ yea, kalu di pantai Batu Buruk Terengganu ada kereta kuda

    BalasPadam
  3. alamak apa jadi tak nampak komen ni ...ni lah tangan gatal etuza edit2 ha apa dah jadi ni..mohon maaf tak nampak komen anda. ada lah someting erro ni

    BalasPadam
  4. Memang sudah trkenal kn pantai tanjung aru ni tapi blum ada rezeki lg nk jejak ke sana

    BalasPadam
  5. Meriahnya bila dpat berkelah dgn ank2 dan keluarga.

    BalasPadam
  6. Saya pun lama sudah tak berkunjung ke pantai tanjung aru. Memang seronok la cikgu etuza bersantai bersama keluarga kan..;)

    BalasPadam
  7. apa sudah jadi ruang catatan saya ni

    BalasPadam
  8. Bestnya cantik pemandangan nya belum lgi sampai KK

    BalasPadam
  9. seronoknya dpt berkumpul ramai2 mcm ni

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.