Bukti Jalinan Ukuhuwa Dunia Blogger

Bukti Jalinan Ukuhuwa Dunia Blogger

Top Comment

Entry Ke 77 
( Cabaran 100 Entry Oktober 2014)

Bukti Ukuhuwa Maya Adalah Ruang Komen
Calon -Calon Bakal Penerima Anugerah Juri Di Blog Etuza.
Pastikan Kedudukan Tidak Tergugat, Jika Rezeki Tidak Kemana.
Penghakiman akan dihentikan apabila masa yang di tentukan oleh juri 
iaitu Etuza .Tunggu / usaha / doa / tawakal.
1.  umi alya (182)  ( Tahniah setakat ini paling mesra )
2.  Jari Manis (153) ( Tahniah di tempat ke 2 )
3.  Etuza (118) ( ini tidak aci tuan tanah terhormat- gmail lamaku)
4.  Akif Imtiyaz (91) ( Lya blogger yang semakin gigih )
5.  Bunda a.k.a KN(82)(Bunda, rasanya happy dgn pencapaiannya ini)
6.  ❤Kamsiah❤ (81) ( Blogger wanita yang Etuza jumpa sejak 2009)
7.  Mrs Velentine (62) ( Etuza dan isteri pernah jumpa MV di Ranau)
8.  aRz MoHa (42) ( Etuza nak kenal lagi blogger ni..)
9.  Nor Ariffin Hamzah(30)(Juga Etuza nak kenal lagi blogger smart ni )
10.  Mardiah Diana(26) ( Etuza  harap MD tak jemu ke blog Etuza..)

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

12 ulasan

betullah , tuan tanah terselit lak kat situ ... heheheee

Sbnrnya tak terniatpun komen di sini nak dpt apa2, sengaja berebut secara sihat dgn JM... Niat asal tu nak nyakat dia jer, mana tau suatu hari nanti kami boleh berkawan baik meskipun di alam maya cum sbgaimana rakan2 yg lain. hi3. (JM... Xo marah2 k, nnt lekas tua dik.....)

hEHEHE tuan tanah tu boleh la duk tepi ya bagi laluan utk Lya ke tangga ke 3 hahaha ..

Nama kita terselit kat situ ..Tq Cikgu ..Tahniah untuk semua yang tersenarai ...Allthe best untuk semua sahabat blogger ..TERBAIK !!!

setinggi-tinggi tahnia pada yang teratas tu UMI

Aduhh....susaha nak bertanding dengan dua nama ini...gerun bila mereka berdua ada dalam carta...

iaitu Kak Lya (akif imtiyaz) dan Jari Manis

Tahniah buat umi alya, akak JM
Kak LYa dan lain-lain blogger mereka memang hebat

masih segar lagi dingatan detik pertemuan itu..cuma sikit terkilan masa ke keningau haritu tak sempat jumpa

ala..JM dah jatuh ke tangga ke dua ke..sob..sob..sob...ahaha..x de lah hal kedudukan 1 ke 2 yg penting terima kasih kerana menghargai kunjungan dari kami..mmg sesuai dpt anugerah cikgu penyanyang..so leh jgk dapat jgk anugerah blogger penyanyang nih :-)

kak umi alya..ehh kakak ke..ke JM yang kakak hihihi

ahahaha...no hal lah...JM suka kalau ada org yg rajin komen..good luck ye..

owhhhhhhhhhhhhhh entri setahun yang lalu..

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (443) Ceritaku (429) Agama (384) Berita (384) Dunia Blog (338) Promosi. (312) Doa (311) Info Lelaki (272) Tips Blog (270) Pengalaman (240) Anak (223) Pendidikan (212) Nasihat (210) Kasih sayang (190) Rasa Bahagia (184) Berita Keningau (179) Hadiah (155) Pelancongan (140) Alam Semulajadi (125) Gambar (122) Ekonomi (108) Sejarah (108) Segmen (106) Keluarga (96) Blog (76) Tentang lelaki (74) kesihatan (71) Isu Semasa (58) Cinta (56) Rumah tangga (53) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (38) Motivasi (37) Budaya (34) Nilai Moral (34) Percutian (31) Award (30) Herba (29) Sahabat Blog (29) Sajak (28) Harijadi (26) Masyarakat (26) Haiwan (23) Promosi Nuffnang (23) Perkahwinan (22) Artis (20) Kucing (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Sukan (18) Sekolah (12) Iklan (10) Petua (10) Kalender (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Lanskap (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Kuiz (6) Makanan (6) Politik (6) Elken (5) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Grafik (4) Anak Buah (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) BRIM (1) Cuaca (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger