Gambar Berbicara Di Teluk Cempadak, Kuantan

Gambar Berbicara Di Teluk Cempadak, Kuantan

Gambar Berbicara Di Teluk Cempadak, Kuantan
Asalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.

Etuza ada datang melawat untuk kali kedua pada tahun 2019 di tempat menarik di Kuantan, iaitu di Teluk Cempadak. Memang tempat ini tidak sah jika pelancong tak ziarah. Etuza berfikir kali ini nak tengok apa di Teluk Cempadak. Pada waktu malam sempat Etuza dan mama serta dua orang anak datang ke sini dan kali ketiga melawat Teluk Cempadak. Kala malam memang agak menarik, banyak jualan di sana-sini selain ada permainan bunga api. 

Hal seperti monyet Etuza tak hairan dah di Teluk Cempadak. Apa yang terbaru Etuza perhati di Teluk Cempadak.
1. Jambatan tepi laut, sedang dibaiki, ada tempat-tempat tu agak bahaya. Keadaan semulajadi ombak menghempas mampu merosakkan jambatan gantung itu. 
2. Ada persembanan SPIDERMAN lengkap dengan pakaian, hum! ramai peminat, hulurlah derma ikhlas ya, bukan sembarangan tu nak buat aksi SPIDERMAN. Cari rezeki.
3.Ada pengecatan pada bolt hiasan, sedang dicat.
4. Batu-batuan unik di tepian pantai tetap utuh cantik dan memang menarik di lihat.
5. Masa Etuza lawat sini agak kurang orang, mungkin kerana masih awal sekitar jam 10.00 pagi.

Baik lah cuba lihat tangkapan gambar-gambar yang di ambil oleh anak Etuza. Menarikkan. Jumpa lagi di lain catatan.

Monyet tradmark di Teluk Cempadak





 Seronok berbual dengan mereka ..ada tangan gatal nak mengecat..






Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

9 ulasan

Menarik kan di Teluk cempadak..

Terbaek. Siap tolong cat lagi 👍

Pernah datang sini masa tak ramai orang.

dah lama sangat dana tak ke teluk cempedak dah berbelas tahun rasanya... rindu nak jalan-jalan pandai TC,bagi dana tepi pantai sentiasa buat hati kita tenang

aduhai rajinnya lah Etuza dok membantu mengecat sekali heheheh

Waalaikumsalam, tak pernah datang lagi. Tapi cantik pemandangan pantai dia. Menarik

oo dia dah cat tembok tu ya

Saya pun baru sekali sampai kesini cikgu...manusia punya la ramai,mungkin sebab kami pergi wsktu petang

bestnyaa teluk cempedak^^..

Lama dah tak kesana. pantai berbatu kat sana memang amat-amat cantik. Bila tengok gambar teringat suasana tepi pantai.Bertambah ilmu bila kesini. Terima kasih
Ini panduan :) Cara Mudah Nak Terminate Langganan Unifi

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Label

Ceritaku (549) Agama (542) Ucapan (491) Berita (423) Doa (386) Dunia Blog (383) Promosi. (363) Info Lelaki (345) Pengalaman (301) Anak (292) Tips Blog (291) Pendidikan (278) Nasihat (247) Pelancongan (244) Kasih sayang (241) Berita Keningau (217) Alam Semulajadi (205) Rasa Bahagia (204) Hadiah (184) Gambar (169) Keluarga (148) Sejarah (142) Ekonomi (129) Segmen (124) Blog (114) kesihatan (98) Percutian (88) Tentang lelaki (77) Bunga (75) Cinta (60) Isu Semasa (60) Motivasi (60) Rumah tangga (56) Tumbuhan (56) Budaya (54) Makanan (52) Resipi (50) Nilai Moral (48) Cari Makan (42) Masyarakat (42) Sahabat Blog (39) Haiwan (38) Herba (33) Award (32) Promosi Nuffnang (32) Harijadi (31) Perkahwinan (31) Sajak (31) Kucing (30) Sekolah (29) Sukan (27) Kata Madah (25) Artis (24) Tips (21) Rasullah SAW (20) Seni (20) Lanskap (19) Restoran (17) Iklan (16) Majlis Kahwin (13) Tazkirah (13) Hari Jumaat (11) Masjid (10) Petua (10) Wordless Wednesday (10) Kalender (9) Bulat (8) Lirik Lagu (8) Anak Buah (7) Elken (7) Grafik (7) Pantun Melayu (7) Politik (7) Kuiz (6) Peristiwa (6) Takziah (6) Hari Raya (5) Ikan (5) Jantung (5) Kereta (5) Universiti (5) Buah (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Cuaca (2) Rumahtangga (2) Tahun Baru (2) Tutorial (2) Umrah (2) BRIM (1) Bunga Kertas (1) Hotel (1) Laman (1) Seo (1) Teknologi (1) a (1) hARI mALAYSIA (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger