Segar Jiwa Melihat Pesona Bunga Kertas

 Segar Jiwa Melihat Pesona Bunga Kertas

Asalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.

Hari ini, kami sekeluarga yang masih bersama hanya melakukan pembersihan halaman rumah, sambil memotong ranting-ranting bunga kertas yang kering dan perlu di cantas. Sebelum menjelang mentari, Etuza merakam beberapa gambar bunga kertas di laman. Cantik dan berbagai corak warna dari segi bunga dan dedaunan bunga kertas ini. Mari lihat pesona bunga kertas di laman pilihan Etuza kali ini.

OH YA! 10 HADIAH TELAH DI POS LAJUKAN HARI INI. SEMOGA SELAMAT SAMPAI KE DISTINASINYA. MAAFKAN SAYA ADA DUA LAGI  BELUM SEMPAT DI PROSES. INSHAALLAH SEMOGA DAPAT URUS PENGHANTARAN NANTI. 















Ada 14 jenis bunga kertas hari ini, untuk tatapan bersama di Blog Etuza. semoga gembira melihat pesona bunga kertas ini.

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. subhanallah cantik sangat! rajin cikgu tanam semua ni

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah ada kesempatan saya tanam dalam pasu ja TKK..kena siram baja subur dan baja bunga..dah minat bertanam..kos baja dan tanah organik dah tak peduli..segar jiwa nmelihat dan udara segar ja awl pagi..

    BalasPadam
  3. Cantik dan terpesona melihat bunga kertas cikgu :)

    BalasPadam
  4. Cantik bunga kertas tu. Dulu ada juga zumal tanam

    BalasPadam
  5. Wah, macam-macam jenis bunga kertas ditanam nampaknya.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.