Marilah Berdoa

Marilah Berdoa
Asalamualaikum & salam Sejahtera Semua.

Marilah amalkan berdoa setiap selesai solat. Ada banyak doa yang ringkas disediakan di laman maya, hanya kemahuan kita sahaja untuk klik dan berkongsi ilmu dari teman-teman blogger lain. Hari ini dalam blog Etuza postkan Doa Untuk Keselamatan Dunia dan Akhirat. Mari sama-sama faham kan dan hayati serta hafal doa ringkas penuh bermakna ini. Doa itu bagaikan kepala dan solat kita. Insha Allah.

Copy dari laman blog Bonda.

Sebelum tekan off internet maya awal pagi ini, Etuza hendak memohon maaf, tak dapat lakukan blogwalking kerana masalah kelajuan internet. Sangat slow dan jika Etuza teruskan juga alamat akan ada MOODY malas, ha sebaik MODDY malas meresep masuk di nubari ini, disebabkan line tak lancar akan mula lah era SEPI di blog Etuza. Ha line tak lancar ja kita bertindak log out, agar MOODY jahat malas tu tak menyelinap masuk di nubari.

Sebelum tu Etuza nak kongsikan dapatan Etuza dalam satu pembacaan di buku berbentuk motivasi. Katanya, SABDA NABI 90 % REZEKI dari PERNIAGAAN dan hanya 10 % REZEKI dari sumber lain-lainnya.  Dia sambung lagi katanya, BUKAN SEBAB TAKDIR ATAU REZEKI TAPI IA ADALAH SEBAB "  PILIHAN " Mari kita fikir-fikirkan. Apa bisnes nak mula. PILIHAN di tangan anda.

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Setiap saat mengharap rahmat Allah.inshaAllah

    BalasPadam
  2. Aamin...aamin..amin Ya Rabbal aalamin..

    BalasPadam
  3. alhamdulillah bagus post mcm ni sambil baca tu kita berdoa sekali kan....btw im the lucky 500 follower hahaha done follow u.... jemput singgah my blog yeee

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.