Penghargaan & Kawan Baru

Penghargaan &  Kawan Baru
Asalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.

Pihak sekolah Etuza telah memanggil saudara Mohd Hafizi Abdullah ke perhimpunan rasmi sekolah pada 22 Oktober 2018 bersamaan hari Isnin tepat jam 7.20 pagi. Tujuan di jemput adalah untuk diberi anugerah atas usaha sama membantu pihak sekolah dalam pengurusan dan memberikan latihan intensif kepada peserta Perbarisan Pasukan sekolah Etuza.

Ilmu yang diperturunkan oleh beliau itu sangat dihargai oleh seluruh warga sekolah. Dan Etuza selaku guru yang diberi arahan menjadi ketua pengurus perbarisan dan juga selaku pembantu jurulatih perbarisan amat berbangga dengan kesungguhan dan keilhlasan saudara Hafizi Abdullah yang bertugas sebagai salah seorang Pegawai Di Jabatan Penjara, Keningau, Sabah.

Penghargaan telah di sampaikan oleh Tuan Guru Besar. hadiah yang telah diperolehi oleh Saudara Hafizi Abdullah ialah antaranya Sijil dalam fram, hamper dalam bakul, Kek Istemewa dan wang Saguhati dalam sampul surat. kami warga sekolah cukup berterima kasih kepada saudara Hafizi kerana sekolah Etuza bagi tahun ini telah di nobatkan sebagai JUARA perbarisan di MSSS Zon Pegalan kali ke 52.

Guru Besar menyampaikan cenderahati kepada En. Hafizi A

Etuza sedang menemani Saudara Hafizi di kantin Sekolah

Etuza ambil kesempatan bergambar dengan orang berilmu.

Ilmu dalam seni gerakan badan. Banyak pergerakan baru yang kini Etuza pelajari dari saudara Hafizi Abdullah. Sekali gus kami menjadi rapat dan jadilah saudara  Hafizi Abdullah kawan baru Etuza. Semoga kami menjadi sahabat yang saling bekerjasama apabila diperlukan.

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Tahniah tuk sekolah Etuza yg telah menjadi juara dgn tunjuk ajar dari saudara Hafizi abdullah. Good job untuk semua yg berusaha 😊

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.