Pembersihan Blog Mungkin Perlu

Pembersihan Blog Mungkin Perlu

Sebelum meneruskan bicara ini, Etuza terlebih dahulu memohon maaf kepada semua blogger di mana juga berada . Jika baca tajuk blog Etuza kali ini, kedengarannya lain sedikit, tetapi bukan lah hendak ancam sesiapa, marah sesiapa atau apa juga andaian di minda anda. Maaf sekali lagi.

Setiap blog ada set bloglist yang di letakkan dalam ruangan sisi kiri atau kanan blog anda. Nampaknya setelah lama di lihat ada blog terlalu lama tidak di update atau tiada sebarang catatan pada blog mereka. Walhal blog mereka menjadi kegemaran ramai orang. Blog begini banyak faktor kita boleh andaikan, antaranya ketiadaan masa atau pun mungkin tiada minat hendak teruskan berblog tetapi cenderung ke medan sosial lain di internet maya. Ada blog hingga 5 tahun atau 6 tahun belum ada catatan. 

Untuk blog Etuza, kali ini hendak umumkan akan membuat pemeriksaan dan cuba bersihkan blog ini. harap lepas dibersihkan akan sedikit ringan dan peminat blog Etuza merasa tidak jemu lagi hendak ke laman Etuza ini. Pembersihan blog kali ini akan melakukan penguguran kepada url blog yang tidak lagi aktif di persada maya yang bertahun tidak diuruskan. Salam kemaafan sebelumnya kepada yang bakal gugur dalam bloglist Etuza dan selamat datang kepada blog baru yang bakal masuk dalam carta bloglist Etuza.


Gambar haisan Blog

Catat Ulasan

1 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.