Kampung Arnab Di Ranau, Sabah

 Kampung Arnab Di Ranau, Sabah

Inilah beberapa gambar arnab dan rumah-rumah kecil si arnab yang comel, di Arnab Village di Ranau Sabah.  Gambar kenangan anak-anak ini sebenarnya adalah pada awal awal tahun 2017 ketika kami bercuti di Kundasang Ranau sambil menghadiri Majlis Perkahwinan anak buah, tetapi baru hari ini dapat kesempatan abadikan kenangan melawat dan bermain dengan arnab di Arnab Village di Ranau, Sabah ini. Tempat ini memang menarik dan ramai sekali pengunjung kampung Arnab ini dari jauh dan dekat. Baiklah selamat melihat rumah-rumah arnab yang comel dan kreatif itu.











Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. Untung arnab pun ada kampung ek
    Menarik kampungnya.

    BalasPadam
  2. Arnabnya comel...ditambah dengan rumah-rumahnya yang comel juga..berganda kecomelannya.

    BalasPadam
  3. Cantiknya Arnab..

    Selepas sekolah dulu, pernah gak bantu abang ipar ternak arnab secara komersial, kiranya dapat hafal baka2 arnab tapi sekarang ni dah lupa.. 🤔

    BalasPadam
  4. antara bintang yang saya suka arnah ..

    rupa yang comel dan manja..

    BalasPadam
  5. comel-comel arnab ni kan Etuza :)

    BalasPadam
  6. Arnab-arnab yang comel! Insya Allah suatu hari nanti nak ke Sabah. :)

    https://safienatidlywinkle.com/

    BalasPadam
  7. WAH COMELNYA ARNAB2 NMPK SELESA TINGGAL DI KAMPUNG SENDIRI

    BalasPadam
  8. Asalam Puan Safiena saya nak komen di blog anda tetapi tak berapa tahu klik kat mana nak komen..mybe line tak power tak jelas mana ruang komen

    BalasPadam
  9. Mmg banyak arnab kt sini.. seronok. Saya pun suka arnab tapi tak mampu nak bela berbanding kucing. Pengalaman yg sgt menarik ni.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.