Tarikh Update BRIM Anda

Tarikh Update BRIM Anda
Asalamualaikum & Salam Sejahtera.

KLIK SINI untuk keterangan lanjut BRIM anda.
Sekecil mana pun rezeki kita WAJIB bersyukur.

Sumber blog JIWAROSAK infor berbunyi tentang BRIM anda.

Bagi tahun 2018 jumlah pemberian BR1M adalah sama seperti tahun 2017 yang melibatkan pemberian kepada isi rumah RM3000 dan kebawah sebanyak RM1200, Isirumah bergaji RM3000-4000 sebanyak RM 900 dan individu RM2000 kebawah sebanyak RM450.

Pembayaran BR1M 2018 akan dibayar secara berperingkat bagi isirumah dan sekali bayaran bagi individu yang akan dibayar pada bulan Februari, Jun dan juga Ogos.
Tarikh Pendaftaran dan Pengemaskinian boleh dibuat mulai 27 November sehingga 31 Disember 2017 di https://ebr1m.hasil.gov.my/ atau LHDN berhampiran anda. Dari blog JIWAROSAK.
Kepada semua yang membaca di laman Etuza ini, diingatkan juga untuk klik laman JIWAROSAK dan laman HH klik HH agar anda lebih faham tentang tarikh updated BRIM anda dan memahami syarat yang dikenakan. BRIM harus setiap individu kena perihatin, jika tidak anda terlepas peluang rezeki BRIM lari . Infor BRIM di laman Etuza. Wah bertuah dua blogger Terkenal Malaysia dapat promot dalam blog Etuza. Tahnia pada mereka ini.

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. tak pernah merasa BRIM.. 😭😭😭

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah, ada rezeki lagi.
    PA pun dapat RM1000.00 awal tahun ni.

    BalasPadam
  3. Umi samalah tak pernah..

    alhamdulillah syukur WP..inshaAllah akan dapat lagi kan..

    BalasPadam
  4. Xpernah dpt brim..rayuan pon tetap xdpt..huhu..redha jela.

    BalasPadam
  5. Umi samal tak pernah rasa BRIM tu apa ..ada rezeki lain

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.