Memori Di Grand Blue Wave Hotel Shah Alam

Memori Di Grand Blue Wave Hotel Shah Alam


Asalamualaikum dan salam sehati sejiwa.

Lama Etuza melihat kenangan beberapa gambar di dalam folder komputer Etuza. Nampak kenangan indah ketika 2013 secara percuma Etuza mendapat tajaan ke Seminar RSM yang diadakan di Grand Blue Wave Hotel Shah Alam, Selangor.

Subahanallah terasa rindu pula dengan teman yang sama-sama ke elit seminar itu. Semuanya teman yang sangat positif dan berjiwa besar. Mereka ini adalah insan luar biasa yang telah berjaya. Kalau tengok pada wajah-wajah mereka ini, mereka ini adalah insan yang menjadi aspirasi ramai dalam industri perniagaan Elken. Mereka adalah Jutawan terkenal di Malaysia seperti Jutawan Arisah dan suaminya.

Usaha yang tidak pernah henti, dalam apa juga bidang pasti akan membuahkan hasil kejayaan yang nyata. Tetapi sebaik kita cuba musnahkan usaha yang sudah kelihatan itu pasti akan lambat kejayaan yang kita akan kecapi. Etuza ucapkan terima kasih kepada Syarikat Elken yang mendidik Etuza banyak perkara agar selalu positifkan diri. Kepada teman Elken yang masih aktif dan masih mantap, teruskan usaha..kemudian apabila anda berada di persada kejayaan usah lupa memberi kepada yang memerlukan. 

Sekian satu perkongsian Etuza mengenai industri Elken yang amat terbaik bagiku. 



Mungkinkah anda kenal dua wanita hebat ini..
Jika kenal ..diucapkan Tahniah..bersemukalah dengan 
mereka untuk dapat kan tips kejayaan ...




Orang-orang Elkenian ini hebat..luarbiasa...
Etuza..mohon maaf Etuza lupa nama-nama mereka...
Mungkin kah juga mereka pun sudah l;upa nama Etuza...

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Assalam. Chinese restaurant di grand bluewave shah alam sangar awesome dan ianya halal.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Asalam Othman..ooo iya ke..tak berkesempatan pergi sana..jadual elit seminar amat padat..

      Padam
  2. Mesti Cikgu Etuza nie income steady kat Elken kan ^-^

    BalasPadam
  3. pernah pergi hotel ni masa duk study kat shah lam dulu,,, kwn sy n husband dia ada join elken ni etuza nama atiah abu + zaki...

    BalasPadam
  4. Saya ada seorang kawan yg sangat aktif dgn Elken satu masa dulu cikgu. Tak jemu jemu ajak saya join Elken, tp tulah.... saya ni kurang berminat pulak.

    BalasPadam
  5. Rupanya cikgu dgn produk elken dah lama ye...

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.