Tahniah Blogger KK Daftar Ke Ikon Gratify

TAHNIAH BLOGGER E IKON GRATIFY
KK UPDATE LISTBLOG KE BLOG PESONA & MUSTIKA

Gambar profil blogger KK ..sangat baik dan menghargai
sesama blogger..

Tahniah Blogger KK Berjaya Masuk Ke Bloglist
Ikon Gratify 

Tahniah Update Bloglist Ikon Gratify Mendaftarkan Blogger Khir Khalid.


      Bloglist Ikon Gratify nampaknya hanya ada di blog personal Etuza menerusi laman Pesona & Mustika.Uniknya bloglist Ikon Gratify yang bermaksud bloglist ( himpunan atau group Blog ) yang amat menyenangkan dan memberi rasa senang dan suka menyenangkan hingga kita merasa puas hati kerana kita senang hati sebagai blogger hasil dari kehadiran dan keselesaan blogger datang ke blog kita masing-masing, nampaknya amat berkesan group ini dalam melonjakkan berbagai aktiviti Etuza sebagai blogger pinggitan di Malaysia. Kenapa dan apa UNIKNYA Ikon Gratify, serta mengapa begitu terbaik di laman Pesona & Mustika, sila baca :-

1. Bloglist Ikon Gratify menjadikan Etuza melekat ke blog yang ada dalam Ikon Gratify. Blog yang ranking pertama Etuza akan terjah dan jengok dan baca catatan di blog mereka.

2. Menjadikan Etuza lebih dekat, lebih mesra dan senang antara satu sama lain berinteraksi saling bertukar pendapat, menyelesaikan masalah dalam berblog.

3. Menjadikan trafik dan grafik blog Etuza semakin hari semakin naik apabila ada himpunan bloglist yang setiap hari aktif dan klik blog kita masing-masing.

4. Bloglist Ikon Gratify adalah blogger-blogger yang bakal menerima hadiah dari Etuza. 

5. Bloglist yang tidak pernah Etuza lupa akan klik blog mereka berbanding yang di bloglist lain. Terbaik Bloglist Ikon Gratify dan Etuza amat menyayangi blog dalam Ikon Gratify.

( Itulah 5 keunikan Ikon Gratify-Akan tambah keunikan ini dari masa ke semasa)

     Dengan ini Etuza membuat pengumuman bahawa satu lagi blogger dan blog daftar masuk ke group bloglist Ikon Gratify hari iani iaitu blogger Khir Khalid atau lebih mesra di panggil blogger KK. Tahniah kerana menunjukkan prestasi terbaik dalam blog Etuza. Tanpa jemu hadir dan hadir ke laman Etuza meskipun ada masa Etuza terlewat berkunjung ke laman KK. Terima kasih blogger KK dan mari ucapkan tahniah kepada blogger baik ini di buka sekarang.



Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Setinggi2 tahniah bloger KK update ke Ikon Gratify group..dengan cara ini etuza akan sering ke laman KK tak akan lupa lagi.

    BalasPadam
  3. tahniah utk Khir Khalid...beliau memang seorang yg peramah..

    BalasPadam
  4. KK mmg sangat sopan santun dan berhemah dalam berkomen.
    sy pon tabik! Hehe.

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah... terharu rasanya. Terima kasih cikgu Etuza atas penghargaan ini. Amat2 saya hargai. Semoga jalinan silaturrahim dan ukhwah terus berkekalan dgn sepenuh keceriaan dan sentiasa diberkati... aamiin.. :)

    BalasPadam
  6. Tahniah buat KK..KK rajin singgah dan komen di blog..blog KK pun penuh dengan informasi

    BalasPadam
  7. tahniah bro KK kerana terpilih..cikgu Etuza seorang yang suka menghargai blogger...x rugi kenal beliau

    BalasPadam
  8. "4. Bloglist Ikon Gratify adalah blogger-blogger yang bakal menerima hadiah dari Etuza. " Cikgu ni..kenapa la rajin sgt nk bagi hadiah..PEMURAH betul

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akakpun dah segan +++, tak tau nak sorok kat mana muka.

      Padam
    2. Umi tak payah kata gitu ya..tetap terima jika orang nak bagi. Appaun untuk Januari Etuza rasa nak tengok pula respond pada kumpulan bloglist lain mybe kumpulan blist AMAZING YANG TERAMAZING TU HEHEHE

      Padam
  9. tahniah KK.. blog KK best byk info boleh dpt...

    BalasPadam
  10. tahniah KK.. blog KK best byk info boleh dpt...

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.