Lelaki segak bergaya dan nampak kemas tampil berstokin dan berkasut rapi & apa yang tersirat.



Asalamualaikum & salam sejahtera semua.



Lihatlah dalam gambar nampak segak dan bergaya lelaki ini.
Kepada lelaki remaja dan yang sudah dewasa ubahlah penampilan anda  jika anda mahu memikat hati wanita.
Tapi jangan lupa merubah juga keperibadian dan kekuatan iman dengan mengingati Allah dan taat pada perintahNya. Lelaki yang taat pada perintah Allah juga akan mampu menawan hati seorang wanita. Nah! jika kedua keadaan bersemi yakni gaya penampilan yang segak dan iman serta taqwa pasti beruntunglah wanita memiliki pasangan lelaki seperti ini.


Satu perkongsian dari mustika. Menurut satu sumber dan dari salah seorang pensyarah, bahawa saiz kelamin lelaki boleh diketahui oleh wanita melalui saiz ibu jari kaki seseorang lelaki. Jika anda mahu merahsiakan saiz anda maka pakailah stokin dan kasut ketika di tempat tertentu. Jika anda mahu hanya pada isteri yang sah sahaja mengetahui saiz anda maka rajinlah memakai stokin dan kasut.


Satu info lelaki dari mustika.
Salam ceria.

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Tiba2 rasa seganlah pula baca entrin khas untuk lelaki...

    BalasPadam
  2. ahahaha...ayat paling last tu JM suka sbb mmg tak tahu sebelum ni..nampaknya JM akan intai jari kaki lelaki yg baru balik dari solat jumaat ahahahaha..PITAM!!!

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.