Selamat Pengantin Baru Nurain & Kamal

Selamat Pengantin Baru Nurain & Kamal.
Asalamualaikum & Salam Sejahtera.

Kampung Penagatan Ulu, Keningau, satu lagi pasangan pengantin baru yang selamat di nikahkan pada 08 Disember 2018 baru-baru-baru ini. Kampung Penagatan Ulu, pada 08 Disember sesak dengan tetamu dan hampir tiap sisi kiri dan kanan jalanraya di tengah kampung penuh dengan kenderaan kecil besar. Keadaan sesak ini berlaku kerana ada dua rumah yang berjiran mengadakan majlis perkahwinan hari ini. Kedua mempelai duduk bersanding di pelaminan masing-masing yang memperlihatkan keindahan pelamin di singgah sana.

Persandiangan ini ialah antara Cik Nurain Jakrin & En. Kamal. Cik Nurain ini adalah anak saudara Etuza juga iaitu En. Jakrni ini merupakan sepupu kedua kali Etuza. Dimana atuk sebelah bapa Etuza adalah adik beradik kepada  atuk kepada Jakrin. Dan kami adalah pangkat saudara sepupu ke dua kali dari kelahiran ayah Etuza dan ayah kepada Jakrin. 

Demi menghargai dan meraikan majlis perkahwinan mereka, Etuza berjaya juga hadir bersama anak-anak dan isteri Etuza. Kami berjaya abadikan sedikit gambar bersama isteri dan empat anak kami. Alhamdulillah tertunai hasrat dan undangan.  Kami sempat bergambar bersama pengantin yang berpakaian cantik di pelaminan itu. Tahnia Nurain dan Kamal, selamat pengatin baru semoga bahagia till Jannah.

Etuza dan isteri bergambar bersama Nurain & Kamal
Selamat pengantin baru..semoga bahagia selamanya

Trade mark Etuza tangan mesti jadi seperti dalam gambar..dah jadi habit  agaknya ya

Ha ini seisi keluarga..bersama dua orang adik dan beberapa anak buah Etuza

Bertemakan putih dan purple cair pasangan pengantin kelihatan
 anggun tampan bergaya

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Syukur..terbina lagi sebuah mahligai dalam keluarga Cikgu..

    BalasPadam
  2. Betul tu PC..kita doakan moga mereka bahagia.

    BalasPadam
  3. Baguslah cikgu berusaha memenuhi undangan :)

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah.. selamat pengantin baru. Semoga berbahagia dan diberkati hingga ke syurga.. aamiin.

    BalasPadam
  5. Semoga bahagia hingga ke Jannah! Cantik busana yang dipakai pengantin :)

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.