Terima kasih Di Hargai

Terima kasih Di Hargai
Asalamualaikum & salam sejahtera Semua.

Gambar guna hanphone ja..

Rasanya begitu gembira dan bahagia apabila di hargai. Walau hanya ucapan TERIMA KASIH dan tidak ada hadiah pun, jiwa ini amat merasakan penghargaan itu. Tidak mengharap apa-apa pun hadiah dari sesiapapun, tetapi apabila di beri hadiah seumpama ini, tipu jika ada orang yang diberi langsung tiada perasaan bahagia dan gembira.

Inilah antara moment gembira apabila secara tiba-tiba ada orang memberikan hadiah dengan ikhlas kepada kita. Semoga bakal guru ini  Cik Lia Lyana dari Sarawak akan menjadi guru yang cemerlang suatu masa. Kali ini latihan mengajar fasa 1, nanti latihan mengajar fasa 2 semoga lebih cemerlang dan membaiki mana-mana yang masih kurang dalam penilaian latihan mengajar fasa 1 ini. Terima kasih hadiah ini, sangat menghargainya.

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Jika anda ! gembira tak jika dapat hadiah? hehehe Etuza dah melebih ni kan..Sebenarnya Etuza bersyukur padaNya. Alhamdulillah

    BalasPadam
  2. Mesti la gembira kalau dapat hadiah...

    BalasPadam
  3. waalaikumussalam abg.
    alhamdulillah.
    rasa gembira bila mendapat sesuatu hadiah walau kecil tapi besar nilainya...

    BalasPadam
  4. tiba-tiba rasa sebak baca entri ni. okay, I need to send some messages to my school teachers. Terima kasih atas peringatan~

    Myra | The Grey Lines Between

    BalasPadam
  5. kikikiki... tuan admin nie... Ucap je kasih di terima... :d

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah, tahniah cikgu Etuza. Mmg gembira bila kita dihargai, apatah lagi dgn hadiah sbg cenderahati. Semoga diberkati semuanya dgn sepenuh kejayaan.. aamiin. :)

    BalasPadam
  7. WAH SUKANYA DPT HADIAH TAHNIAH CIKGU

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.