Hargai Hadiah Istimewa

Hargai Hadiah Istimewa
Asalamualaikum & salam Sekjahtera 

Selamat petang semua, semoga sihat hari ini. Hari ini Etuza hendak kongsikan hadiah istimewa dari guru pelatih tempoh hari. Mereka latihan mengajar selama tiga bulan dan Etuza salah seorang PEMBIMBING mereka. Mencabar juga sebenarnya membimbing guru pelatih yang kita nampak masih baru dan lebih berkarisma sebagai seorang pelatih dan bakal sebagai guru di sekolah.

Di ringkaskan cerita, tiba masa Majlis Perpisahan dengan guru pelatih baru-baru ini. Etuza di beri hadiah istimewa seperti produk di bawah ini. Satu set produk iaitu LOTION, MANDIAN DAN PEWANGI yang wangi dan lembut tak menyusuk hidung kala menghidunya. Terima kasih kepada Guru Pelatih bernama LI LYANA dari IPGM kampus Keningau, Sabah. Dapat lah berjimat membeli sabun mandian dengan adanya hadiah istimewa ini.

Set produk kecantikan badan dan pewangi..
Inilah gambar guru pelatih tu, yang berbaju merah atau 
berbaju kebaya\ pakaian tradisional 

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Bestnya dapat hadiah. Comelnya guru pelatih tu. Hehe

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah, tahniah cikgu Etuza. Itulah bila org hargai ilmu yg kita kongsikan, moga ia subur sbg cabang ibadah yg terus berkembang.. aamiin.

    BalasPadam
  3. Seronoknya dapat hadiah ye cikgu...
    Mesti sedihkan.... Kalau saya dah nangis tu cikgu

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.