Kami Juara Lintas Hormat MSSSZP Kali Ke 52 2019

Kami Juara Lintas Hormat MSSSZP Kali Ke 52 2019
Asalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.

Akhirnya kami dinobatkan sebagai JUARA lintas hormat pertandingan perbarisan di Majlis Sukan Sekolah Sekolah Zon Pegalan kali ke 52 tahun 2019 yang berlangsung pada 17 dan 18 hb Oktober 2018. Mssszp ini diadakan di padang Kompleks keningau selama dua hari yang disertai sebanyak sepuluh buah sekolah di Zon Pegalan. Tempat kedua SK. Magatang, Keningau dan tempat ketiga SK.Pekan 2 Keningau, Sabah.
Banner dan nama pegawai perasmi

Penghormatan terbesar ini amat membahagiakan mengembirakan seluruh warga sekolah termasuk komuniti ibubapa ( PIBG ) AJK pengurusan pasukan perbarisan ini ialah Etuza sendiri sebagai pengurus pasukan perbarisan, En. Hafizi Abdullah ketua jurulatih dan kami di bantu oleh 6 orang guru pelatih dari IPGM Kampus Keningau. Syabas dan tahniah. 

Manakala ketua kontigen perbarisan ini ialah adik Leorion Kuamaraja, pemegang bendera Standjerico  Dominic, Mohd Hamka Aneh dan Asmaidi Sapinin. Manakala pemegang papan tanda ialah Grace Nur Bariyah Samason dan Jacuaneta Jenesi. Maskot ialah adik Ezanlee Rosli dan Hazman Hajimin. Semoga kejayaan ini menjadikan perangsang agar di masa akan datang kejayaan dikecapi lagi.

Mantap lintas hormat SK.Penagatan, Keningau.

Seragam - Keputusan adalah muktamad dari JURI hakim 
dari Jabatan Penjara Keningau.

Perbarisan dari SK. Magatang, Keningau ( Kedua terbaik )

Perbarisan dari SK Pekan 2 ( Ketiga terbaik )

Pegawai-pegawai penerima TABIK HORMAT

Etuza abadikan kenangan bersama semua peserta Perbarisan SK. Penagatan

Tropi kemenangan Kami Juara Syabas & tahniah

Catat Ulasan

2 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.