Pelbagai Bentuk Dan Corak Pasu Ceramik

Pelbagai Bentuk Dan Corak Pasu Ceramik

Pelbagai Bentuk Dan Corak Pasu  Ceramik
Asalamualaikum Semua

Promosi berbagai-bagai pasu ceramik dari berbagai  jenis saiz, bentuk corak dan warna di Bayangan Trading Keningau. Inilah kegemaran Etuza apabila ada rezeki, tidak sah jika tidak membeli pasu-pasuan di Bayangan Trading, kedai barangan perkakasan rumah dan menjual pelbagai jenis pasu.

Etuza tidak kisah jauh tempat ini, kerana idaman hendakkan pasu uik ini, pasti setiap bulan Etuza akan datang membeli pasu yang diidamkan. Kepada penggemar tanaman bunga untuk landskap halaman rumah datang lah membeli pasu ceramik ini di Bayangan Trading.( Kepada orang Keningau sahaja )

Tengok pelbagai corak pasu ceramik di Bayangan Trading, Keningau, Sabah

Ini pasu ceramik pelbagai Etuza beli. Etuza suka stok banyak-banyak, ada kawan 
datang rumah minta pasu Etuza jual yang lain...ada rezeki beli lagi baru..

Selain beli pasu baru Etuza suka juga membeli pasu-pasu lama yang dijual oleh kawan Etuza. Letak tanah subur boleh tu tanam herba seperti Pokok Limau Purut dan sebagainya.  Pasu ceramik selain tap tegap cantik ianya tahan lasak tahan sinaran matahari. Suka pasu anda belilah hari ini di tempat anda.

Dua pasu dalam harga RM 13.00 cantik kan..
Ada juga Etuza bantu kawan Etuza di Bayangan Trading promot kan pasu
dia. Alhamdulillah Etuza dapat diskount..

Tengok kan cantik tu di pasu jenis bonsai..ini di laman kawan Etuza ya..

Berbagai bentuk pasu menarik sekali..tanam bunga pun tersusun indah
mata memandang. 

Promot cara lanskap di kampung..bagi Etuza terserah cara anda..
anda lagi kreatif membentuk landskap kegemaran di halaman  rumah..

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

4 ulasan

Kenapa murah sangat bang? Kat sini tak dapat harga macam tu...

banyak nyer pilihan ;)
yang penting hage still ok

waalaikummusalam
wah cantik2

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ceritaku (478) Ucapan (464) Agama (435) Berita (396) Dunia Blog (350) Promosi. (338) Doa (336) Info Lelaki (309) Tips Blog (278) Pengalaman (263) Anak (254) Pendidikan (237) Nasihat (224) Kasih sayang (215) Berita Keningau (196) Rasa Bahagia (191) Hadiah (168) Pelancongan (164) Alam Semulajadi (148) Gambar (131) Ekonomi (121) Sejarah (119) Keluarga (112) Segmen (112) Blog (85) kesihatan (83) Tentang lelaki (75) Isu Semasa (59) Cinta (57) Tumbuhan (55) Rumah tangga (54) Bunga (50) Motivasi (50) Percutian (47) Resipi (43) Budaya (42) Nilai Moral (40) Cari Makan (38) Masyarakat (34) Award (32) Herba (32) Promosi Nuffnang (31) Haiwan (29) Sahabat Blog (29) Sajak (29) Harijadi (28) Kucing (24) Perkahwinan (24) Artis (20) Rasullah SAW (20) Sukan (20) Makanan (19) Seni (19) Tips (19) Sekolah (18) Iklan (14) Lanskap (12) Petua (10) Kalender (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Elken (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Kuiz (6) Politik (6) Anak Buah (5) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Grafik (4) Restoran (4) Takziah (4) Tazkirah (4) Hari Raya (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Tahun Baru (2) BRIM (1) Cuaca (1) Teknologi (1) Tutorial (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger