11 Januarii Istemewa Kelahiran Etuza

11 Januarii Istemewa Kelahiran Etuza

11 Januarii  Istemewa Kelahiran Etuza
Bersamaan Hari Ahad - Semoga Allah Memberkati &Merahmati Etuza Serta Insan Lain Yang Menyambut Detik Indah Hari Istemewa Dilahirkan Semoga Kehidupan Bahagia Diampunkan Dosa - Dosal Lalu Dan Sentiasa Tabah Hadapi Cabaran..
Sumber gambar pertama
 dipautkan di SINI...terima kasih 
SEO Google Search 
 Kepada Mu Allah Kami bersyukur ...
Hari Ini Memberi Etuza Rasa Bahagia
Pada Kesempatan Mengingati Hari Kelahiranku
Yang Engkau Takdirkan Detik Itu Untuk Ku..
 Hari Istemewa Anugerah Mulanya Bernafas
Selepas 9 Bulan 9 Hari Di Dunia Rahim Ibuku
Hingga Hari Ini Nafas Ini Masih Bernadi
Alhamdulullah Syukur Nikmat Ini Dari Mu Jua
Semoga hadiah 11 Jan Detik Istemewa Dalam Hidupku
Memangkin Lagi Perjuangan
Menuju Ketaqwaan Dalam RedhaMu Allah.
Selamanya Dalam Sanubariku..
Mencari Cahaya Iman Hingga Ke JannahMu.
Amin...Ya Rabbal Alamin.

Pautan hal entry & banner Hari Lahir Artis terkenal SINI

Model Gambar : Etuza, Alya, Mama & Bulat
Photography : Etuza & Afif
Sumber : Blogger Etuza - Dikuasakan Oleh Blogspot & Google

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

54 ulasan

Kepada semua yang sambut hari lahir hari ini, bersyukurlah dengan hadia kesempatan ini dan semoga bahagia serta sihat sentiasa hendaknya. Allah selamat kan kita.Amin

Blog pesona rehat hingga jam 2,00 petang.Memberi laluan kepada penghantaran anak-anak ke asrama .Harap maklum

bukan 2,00 petang tetapi 2.00 petang or 02:00 pm ...ahakss..sorry cikgu

Semoga urusan cikgu hari ini di permudahkan amin

Selamat hari Lahir cikgu Etuza. Ucapan panjang lebar telah di ucapkan pagi tadi jam 1.11 pagi

Happy belated bday..
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu..aamiin

selamat hari lahir etuza..ati2 memandu..semoga segala urusan dipermudahkan amin..

selamat hari lahir encik etuza...

selamat hari ulang tahun kelahiran cikgu...semoga hidup sentiasa diberkati ALLAH..

selamat hari lahir Cikgu...semoga panjang umur dimurahkan rezeki.... amin...

Salam singgah sini cikgu...lama baru dpt online dan singgah sini...Selamat Hari Lahir buat cikgu...

semoga murah rezek selalu...

Semoga anak-anak berjaya selalu.

Masa berlalu...usia meningkat namun wajah cikgu tetap tidak nampak sebarang perubahan... :)
Selamat menyambut ulang tahun Cikgu Etuza! Yg ke berapa ye?

Selamat hari lahir Etuza, semoga kehidupan sentiasa diberkati Allah hingga ke jannah...

Selamat hari lahir buat Cikgu Etuza.. Moga sentiasa di dalam kesejahteraan dan lindunganNya, aamiin..

Samalah dengan kami, pagi tadi hantar anak dara ke asrama, petang ini pula otw hantar anak buah balik ke pusat pengajian tinggi bagi meneruskan kuliahnya.

Nasib baik anak teruna menumpang kenderaan kawannya, kalu tidak jenuhlah kami mengukur jalan.

JM & Umi terima kasih banyak2 ya..terharu hari ini..penuh dengan aktiviti demi anak Etuza berkorban jiwa dan raga..

ya 2.00 ptg..tertakluk kepada keadaan..alhamdulillah JM lancar hari ini walau pun agak sibuk..hingga jam 2.00 petang baru balik di rumah tetapi bali ke asrama sekolah anak lagi sebab baju kemeja putih tertinggal..kena hantar balik .,...)

ya dah baca..terharu dapat doa yang baik dai Jm..semoga juga Jm mendapat kebahagiaan ya..

syukran terima kasih ya...

syukran lancar urusan Iryanty..terima kasih

ya terima kasih ya Saf..

amin..aduhai terharu dapat doa ni Etuza yakin Allah mendebgar dan melihat ucapan ini..terharu sangat...

terim akasik ya cik Ash

tak apa..ada kesempatan jengok lah ya M diana..kita bila2 pun boleh BW..tak sempat ..so ada masa lain..terima kasih ucapan

Selamat hari lahir cikgu yang tersayang :).. Semoga sentiasa murah rezeki..

Siou kio cikgu, baru dapat singgah di blog cikgu hari ini :)

Selamat hari kelahiran tuan etuza. semoga panjang umur, dimurahkan rezeki,bahagia hendaknya disamping keluarga dan sentiasa diredhai Allah. :)

terima kasih tuan MKlim...

inshaallah terharu dpt ucapan MKLim

BM..terima kasih ya..gambar ni sebenarnya menipu. tak sama dengan depan mata..terima kasih...dah berumur...

Terima kasih cikgu Aminnnn...aminnn

Siou kio plak Carl..maksudnya..sangat sibuk ke heheeh...hentam je

x pe cikgu...semoga anak2 ingat jasa cikgu nanti..in sha allah

Selamat hari Lahir Etuza. semoga panjang umur dan sentiasa diberkati. Maaf baru sempat nak wish

siou kio - ertinya minta maaf ya..hahaha ini maksudnya tu JM...pandai ya nak belajar dusu kah JM...))

ahakss...tak nak..nanti kalau dah pandai cakap dusun perlu kawin ngan org dusun camna tu heee

Terima kasih JR..otai blog yang kita hormati..tegas dalam bicara dan tuju sasaran...tahniah ya..

terima kasih umi..tiada lg ucapn terbaik selain..amin dan bersyukur ada teman maya yg terbaik seperti umi dan lainnya..

alhmadulillah Umi urusan di mudahkan..selamat sampai tempat di tuju..itu yang kita harapkan..

alhmadulillah Umi urusan di mudahkan..selamat sampai tempat di tuju..itu yang kita harapkan..

wah terima kasih ada yang sayang Etuza..sudah pergi ambil hadiah ka Cal..harap kerjasama pergi ambil ya..hadiah ikhlas..kena ambil...

Jm ..tak mustahil tu, cuba cari orang dusun yang berkerjaya di KL sana ramai tu..hehehe...cari yang terbaik ya..

Pak Jh ..amin..syukran

Tak apa..any time kita Bwalking..tak ada hal..terima kasih wish ya..

Terim akasih ya wish ..tak ada hal ya cik pinz..blog any time

selamat hari lahir...semoga sentiasa diberi kesihatan yg baik

Alhamdulillah... selamat menyambut hari lahir buat cikgu Etuza. Semoga sentiasa dikurniakan kesihatan dan diberkati kehidupan sekeluarga dgn sepenuh keceriaan... aamiin.
Maaf lambat ucapkan sbb agak kesibukan off line beberapa hari ni.. :)

Selamat Hari lahir Cikgu Etuza... Semoga Cikgu sentiasa dalam rahmat ilahi..Aritu dah ucap arini singgah baca entri ni ucap lagi sekali la untuk CIkgu ..Hehehe Sanak helwah ya Cikgu Etuza,..Moga panjang umur murah rezeki sentiasa....

Alhamdulillah urusan kami dipermudahkanNya..

Happy Belated Birthday. Semoga Terus sukses

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (431) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (364) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger