A Global Community of over 900,000 Blogs

A Global Community of over 900,000 Blogs


Nuffnang is the World’s Leading Blog Advertising Community
We are dedicated to building strong relationships between the bloggers in our community and brands seeking relevant publishers with strong followings to engage with.
Amazing Nuffnang, Wow!!!
A Global Community of over 900,000 Blogs.

Nampaknya jumlah 900,000 blogs yang mengikut
syarikat pengiklanan Nuffnang tersangatlah banyak.
Yang pasti juga telah terlalu ramai
bloggers Malaysia yang telah 
mendapat BE dari Nuffnang.
Hanya Etuza saja yang ketinggalan.
Baru nampak bukan mudah nak merai
hati Nuffnang, kerana..dalam 
dua minggu daftar Nuffnang
kelihatan masih belum berganjak
dari dahulu. Mean Etuza kira..
masih nilai yang sama..
Bagaimana agaknya ya dapat
tambahan rezeki tu di Nuffnang?
Klik2 iklan itu ke klik blogger lain 
yang ada Iklan Nuffnang?
Ehemmm!!! malu bertanya ..


Tahniah Nuffnang..we love you.
byetuza.
}

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

14 ulasan

utk CPUV tu pihak pengiklan yg pilih...CPC pulak ikut jumlah klik oleh pengunjung..

utk CPUV tu pihak pengiklan yg pilih...CPC pulak ikut jumlah klik oleh pengunjung..

Salam hujung minggu Etuza...In Shaa Allah nanti adalah tu..kita dulupun 3 bulan dapat BE yang pertama..he..he

Cikgu kena letak iklan nuffnang pada 3 sudut - atas, sisi & bawah, jika kami berminat pd iklan tu & klik, barulah cikgu dapat komisyen tapi tak boleh klik berulang2 iklan yang sama, Nnt nuffnang anggap penipuan.

Assalam..
InshaAlalh nanti ada tu. Blog saya pun lama jugak baru nak dapat CPUV dari Nuff ni..

perlu ada unik visit sekurang2nya minima 20 dlm sehari . nuffnang perlukan 2 minggu utk urusannya . selebihnya , ada yg sebln dah dpt , ada yg sethn baru dapat ... sabarlah ya .

boleh rujuk sini ... http://cetusanmind.blogspot.com/2014/09/cara-pikat-nuffnang.html

Bersabarlah Etuza, biar lambat asal selamat. Satu masa nanti dapatlah hasilnya...

sabar...nanti ada lah tu..JM nyer pun x byk...ada satu or dua CPUV sbln

Apa pun perlu bersabar Cikgu...kalau mengharap2 sangat pun buat kecewa jer...bergantung pada rezeki...InsyaAllah ada lah tu..

Insyaallah murah rezeki cikgu etuza..

Dulu Lya ad pasang jugak iklan nuffnang tapi lya dah buang dah..

etuza dah psang kod iklan ker..sebab MV tak nampak sebarang iklan pun...

@Mrs Velentine

MV
Saya rasapun Cikgu Etuza belum pasang sebarang iklan Nuff di laman ini sebab belum pernah terjumpa..

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (451) Ceritaku (441) Agama (394) Berita (390) Dunia Blog (341) Promosi. (320) Doa (317) Info Lelaki (280) Tips Blog (273) Pengalaman (247) Anak (233) Pendidikan (220) Nasihat (214) Kasih sayang (198) Rasa Bahagia (187) Berita Keningau (185) Hadiah (163) Pelancongan (143) Alam Semulajadi (131) Gambar (124) Sejarah (113) Ekonomi (112) Segmen (108) Keluarga (100) Blog (79) kesihatan (75) Tentang lelaki (74) Isu Semasa (59) Cinta (56) Rumah tangga (53) Tumbuhan (53) Bunga (45) Resipi (41) Motivasi (39) Cari Makan (38) Nilai Moral (36) Budaya (35) Percutian (34) Award (31) Masyarakat (31) Herba (30) Sahabat Blog (29) Sajak (28) Haiwan (26) Harijadi (26) Promosi Nuffnang (26) Perkahwinan (22) Kucing (21) Artis (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Sukan (18) Sekolah (14) Iklan (11) Makanan (10) Petua (10) Kalender (9) Lanskap (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Elken (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Grafik (4) Anak Buah (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Restoran (2) Takziah (2) BRIM (1) Cuaca (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger