Tazkirah & Motivasi No 4

Tazkirah & Motivasi No 4

Tazkirah & Motivasi  No 4
Asalamualaikum & Selamat Sejahtera Semua

Di Keningau detik ini hujan tak henti sejak awal pagi. Anak-anak nak ke kebun pun tergendala. Inilah cabaran si petani, kesihan mereka tidak dapat mencari rezeki hari ini. Etuza bedal masa di blog, belum sarapan ni. Gembira sangat dapat membaca di laman Otai Blog Saf dan Blogger Noor Azlan sebentar tadi. InshaAllah lepas ni nak melompat ke laman Umi Blog Dairi Hidupku. baiklah mari kita baca doa akhir tahun 2017 di bawah. Maaf lah dari google, terima kasih google dan blog tu. 

Maaf lah tak berapa jelas..apapun search di google ya
do akhir tahun ini.

Zikir ini boleh besar, jelas nampak kalimah tersebut.
Semoga membantu kita ...

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

6 ulasan

Setahun lagi umur meningkat. Selangkah lagi kita menghampiri alam kekal.Ntah gimana akhir hidup kita nanti...

Wahhhhh bestnya hujan, sejuk..

Kat sini sesekali jer hujan, kebanyakan hari panas..

Jika hari cuti, berkurunglah saya di dalam bilik 24jam, cari tempat sejuk..

Kdg2 anakpun join sekali melingkar sama, 😀😀😀

Nak masuk ke laman saya susah sikit jika internet tak laju, maklumlah dipenuhi dek gambar. . 🤔🤔

Selamat menempuh tahun baru 2018.
2017 banyk kenangannya.

Selamat Tahun Baru Mr Etuza. Semoga tahun baru akan membawakan kita satu cahaya kegembiraan kepada semua. InsyaAllah. Aamin. :)

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ceritaku (468) Ucapan (461) Agama (425) Berita (395) Dunia Blog (349) Promosi. (334) Doa (333) Info Lelaki (303) Tips Blog (278) Pengalaman (257) Anak (248) Pendidikan (230) Nasihat (223) Kasih sayang (214) Rasa Bahagia (189) Berita Keningau (188) Hadiah (168) Pelancongan (157) Alam Semulajadi (138) Gambar (131) Ekonomi (118) Sejarah (115) Segmen (112) Keluarga (111) Blog (85) kesihatan (81) Tentang lelaki (75) Isu Semasa (59) Cinta (57) Tumbuhan (55) Rumah tangga (53) Motivasi (50) Bunga (48) Resipi (43) Nilai Moral (39) Cari Makan (38) Percutian (38) Budaya (36) Award (32) Herba (32) Masyarakat (32) Promosi Nuffnang (30) Haiwan (29) Sahabat Blog (29) Sajak (29) Harijadi (28) Kucing (24) Perkahwinan (23) Artis (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Sukan (19) Tips (19) Sekolah (18) Makanan (17) Iklan (14) Lanskap (12) Petua (10) Kalender (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Elken (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Anak Buah (4) Grafik (4) Restoran (4) Tazkirah (4) Hari Raya (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Takziah (3) Banjir (2) Buah (2) Tahun Baru (2) BRIM (1) Cuaca (1) Teknologi (1) Tutorial (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger